Pregled bibliografske jedinice broj: 656775
Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu
Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 656775 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu
(Strategy of standardization and adaptation of marketing mix in international markets)
Autori
Irsak, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
24.09
Godina
2013
Stranica
63
Mentor
First Komen, Ivana
Ključne riječi
strategije; standardizacija; marketinški miks
(strategy; standardization; marketing mix)
Sažetak
Uvjet za uspjeh na tržištu je dobro poznavanje ciljanog tržišta i ponuda proizvoda koji zadovoljavaju potrebe istoga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivana First Komen
(mentor)