Pregled bibliografske jedinice broj: 656758
Analiza marketing miksa na primjeru ugostiteljskog objekta
Analiza marketing miksa na primjeru ugostiteljskog objekta, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 656758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza marketing miksa na primjeru ugostiteljskog objekta
(Analysis of the marketing mix in the case of the catering facility)
Autori
Krišković, Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.09
Godina
2013
Stranica
90
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
marketing miks; ugostiteljski objekt
(marketing mix; catering facility)
Sažetak
Svrha ovog rada je upoznati elemente marketinškog miksa kako bi se usmjerili na zadovoljenje potreba potrošača kroz cjelogodišnji posao.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka