Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656751

Utjecaj marke na odabir proizvoda


Prendivoj, Antonela
Utjecaj marke na odabir proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 656751 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj marke na odabir proizvoda
(The effect of branding on select products)

Autori
Prendivoj, Antonela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
18.09

Godina
2013

Stranica
91

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Utjecaj; marke; odabir; proizvoda
(The effect; branding; select; products)

Sažetak
Potrošači preferiraju i kupuju proizvode s markom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Prendivoj, Antonela
Utjecaj marke na odabir proizvoda, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Prendivoj, A. (2013) 'Utjecaj marke na odabir proizvoda', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Prendivoj, Antonela}, year = {2013}, pages = {91}, keywords = {Utjecaj, marke, odabir, proizvoda}, title = {Utjecaj marke na odabir proizvoda}, keyword = {Utjecaj, marke, odabir, proizvoda}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Prendivoj, Antonela}, year = {2013}, pages = {91}, keywords = {The effect, branding, select, products}, title = {The effect of branding on select products}, keyword = {The effect, branding, select, products}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font