Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656746

Istraživanje impulzivne kupovine kod mladih potrošača


Zec, Marina
Istraživanje impulzivne kupovine kod mladih potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 656746 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje impulzivne kupovine kod mladih potrošača
(Exploring impulse buying at young consumers)

Autori
Zec, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
18.09

Godina
2013

Stranica
92

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Istraživanje; impulzivne; kupovine; mladih; potrošača
(Exploring; impulse; buying; young; consumers)

Sažetak
Impulzivnu kupovinu kao pojam, koncept, proces i čak fenomen istraživači, kao i marketinški stručnjaci odavno su počeli proučavati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zec, Marina
Istraživanje impulzivne kupovine kod mladih potrošača, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Zec, M. (2013) 'Istraživanje impulzivne kupovine kod mladih potrošača', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zec, Marina}, year = {2013}, pages = {92}, keywords = {Istra\v{z}ivanje, impulzivne, kupovine, mladih, potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Istra\v{z}ivanje impulzivne kupovine kod mladih potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {Istra\v{z}ivanje, impulzivne, kupovine, mladih, potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zec, Marina}, year = {2013}, pages = {92}, keywords = {Exploring, impulse, buying, young, consumers}, title = {Exploring impulse buying at young consumers}, keyword = {Exploring, impulse, buying, young, consumers}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font