Pregled bibliografske jedinice broj: 656741
Upravljanje markom turističke destinacije
Upravljanje markom turističke destinacije, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 656741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje markom turističke destinacije
(Brand management of tourist destinations)
Autori
Oštrić, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.09
Godina
2013
Stranica
78
Mentor
Grbac, Bruno
Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina
Ključne riječi
Upravljanje; markom; turističke; destinacije
(Brand; management; tourist; destinations)
Sažetak
Glavni cilj ovog istraživanja je utvrditi sve komponente koje trebaju poslužiti kao osnova za definiranje strategije upravljanja markom grada Nina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka