Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656736

Uloga bajke u nastavi engleskoga jezika s učenicima rane školske dobi


Carević, Ivana; Mikulec, Alenka
Uloga bajke u nastavi engleskoga jezika s učenicima rane školske dobi // METODIKA: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 5 (2004), 9; 245-250 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 656736 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga bajke u nastavi engleskoga jezika s učenicima rane školske dobi
(The Role of Fairytales in Teaching English to Young Learners)

Autori
Carević, Ivana ; Mikulec, Alenka

Izvornik
METODIKA: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi (1332-7879) 5 (2004), 9; 245-250

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
bajka ; nastava engleskoga jezika ; rano učenje engleskoga jezika ;
(fairytale ; teaching English as a foreign language ; young learners)

Sažetak
Priče i bajke u nastavi stranoga jezika danas više nisu nepoznanica. Koja je uloga bajke u nastavi engleskoga jezika te kako može doprinijeti usvajanju vokabulara, jezičnih i gramatičkih struktura, razvoju mašte kod djece, uspostavljanju socijalne interakcije i raznih drugih nastavnih ciljeva, pitanja su na koja ovaj članak pokušava dati odgovor. U prvom dijelu članka pristup problemu je teoretski, dok je drugi dio članka praktičan s posebnim osvrtom na obradu segmenta iz bajke The Pied Piper.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alenka Mikulec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Carević, Ivana; Mikulec, Alenka
Uloga bajke u nastavi engleskoga jezika s učenicima rane školske dobi // METODIKA: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 5 (2004), 9; 245-250 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Carević, I. & Mikulec, A. (2004) Uloga bajke u nastavi engleskoga jezika s učenicima rane školske dobi. METODIKA: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 5 (9), 245-250.
@article{article, author = {Carevi\'{c}, Ivana and Mikulec, Alenka}, year = {2004}, pages = {245-250}, keywords = {bajka, nastava engleskoga jezika, rano u\v{c}enje engleskoga jezika, }, journal = {METODIKA: \v{c}asopis za teoriju i praksu metodika u pred\v{s}kolskom odgoju, \v{s}kolskoj i visoko\v{s}kolskoj izobrazbi}, volume = {5}, number = {9}, issn = {1332-7879}, title = {Uloga bajke u nastavi engleskoga jezika s u\v{c}enicima rane \v{s}kolske dobi}, keyword = {bajka, nastava engleskoga jezika, rano u\v{c}enje engleskoga jezika, } }
@article{article, author = {Carevi\'{c}, Ivana and Mikulec, Alenka}, year = {2004}, pages = {245-250}, keywords = {fairytale, teaching English as a foreign language, young learners}, journal = {METODIKA: \v{c}asopis za teoriju i praksu metodika u pred\v{s}kolskom odgoju, \v{s}kolskoj i visoko\v{s}kolskoj izobrazbi}, volume = {5}, number = {9}, issn = {1332-7879}, title = {The Role of Fairytales in Teaching English to Young Learners}, keyword = {fairytale, teaching English as a foreign language, young learners} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online
  • Contents Pages in Education





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font