Pregled bibliografske jedinice broj: 656736
Uloga bajke u nastavi engleskoga jezika s učenicima rane školske dobi
Uloga bajke u nastavi engleskoga jezika s učenicima rane školske dobi // METODIKA: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 5 (2004), 9; 245-250 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 656736 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga bajke u nastavi engleskoga jezika s učenicima rane školske dobi
(The Role of Fairytales in Teaching English to Young Learners)
Autori
Carević, Ivana ; Mikulec, Alenka
Izvornik
METODIKA: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi (1332-7879) 5
(2004), 9;
245-250
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
bajka ; nastava engleskoga jezika ; rano učenje engleskoga jezika ;
(fairytale ; teaching English as a foreign language ; young learners)
Sažetak
Priče i bajke u nastavi stranoga jezika danas više nisu nepoznanica. Koja je uloga bajke u nastavi engleskoga jezika te kako može doprinijeti usvajanju vokabulara, jezičnih i gramatičkih struktura, razvoju mašte kod djece, uspostavljanju socijalne interakcije i raznih drugih nastavnih ciljeva, pitanja su na koja ovaj članak pokušava dati odgovor. U prvom dijelu članka pristup problemu je teoretski, dok je drugi dio članka praktičan s posebnim osvrtom na obradu segmenta iz bajke The Pied Piper.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Abstracts Online
- Contents Pages in Education