Pregled bibliografske jedinice broj: 656732
Boja kao bitan element identiteta marke
Boja kao bitan element identiteta marke, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 656732 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Boja kao bitan element identiteta marke
(Color as an important element of brand identity)
Autori
Ivandić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
20.09
Godina
2013
Stranica
58
Mentor
First Komen, Ivana
Ključne riječi
Boja; bitan; element; identiteta; marke
(Color; important; element; brand; identity)
Sažetak
Velika poduzeća koriste boje kako bi njihova marka bila prepoznatljiva svugdje u svijetu, ali i kako bi kupci stekli osjećaj kvalitete njihovih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivana First Komen
(mentor)