Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656724

Stvaranje marke prodajnog prostora


Validžić, Ivana
Stvaranje marke prodajnog prostora, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 656724 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje marke prodajnog prostora
(Creating brand sales area)

Autori
Validžić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
20.09

Godina
2013

Stranica
62

Mentor
First Komen, Ivana

Ključne riječi
Stvaranje; marke; prodajnog; prostora
(Creating; brand; sales; area)

Sažetak
Problem istraživanja ovog diplomskog rada rađa se iz uočavanja da se ne pridodaje dovoljna pažnja uređenju prodajnih prostora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Validžić, Ivana
Stvaranje marke prodajnog prostora, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Validžić, I. (2013) 'Stvaranje marke prodajnog prostora', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Valid\v{z}i\'{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {62}, keywords = {Stvaranje, marke, prodajnog, prostora}, title = {Stvaranje marke prodajnog prostora}, keyword = {Stvaranje, marke, prodajnog, prostora}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Valid\v{z}i\'{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {62}, keywords = {Creating, brand, sales, area}, title = {Creating brand sales area}, keyword = {Creating, brand, sales, area}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font