Pregled bibliografske jedinice broj: 656724
Stvaranje marke prodajnog prostora
Stvaranje marke prodajnog prostora, 2013., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 656724 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje marke prodajnog prostora
(Creating brand sales area)
Autori
Validžić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
20.09
Godina
2013
Stranica
62
Mentor
First Komen, Ivana
Ključne riječi
Stvaranje; marke; prodajnog; prostora
(Creating; brand; sales; area)
Sažetak
Problem istraživanja ovog diplomskog rada rađa se iz uočavanja da se ne pridodaje dovoljna pažnja uređenju prodajnih prostora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivana First Komen
(mentor)