Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656718

Vole li djeca u nižim razredima rad s tekstom u nastavi engleskoga jezika?


Mikulec, Alenka; Carević Ivana
Vole li djeca u nižim razredima rad s tekstom u nastavi engleskoga jezika? // METODIKA: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 11 (2010), 21; 225-233 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 656718 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vole li djeca u nižim razredima rad s tekstom u nastavi engleskoga jezika?
(Do Young Learners Like Text-Based Tasks in Early English Language Learning?)

Autori
Mikulec, Alenka ; Carević Ivana

Izvornik
METODIKA: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi (1332-7879) 11 (2010), 21; 225-233

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
jezične vještine ; motivacija na razini zadatka ; rad s tekstom ; rano učenje engleskog jezika
(early English language learning ; language skills ; task motivation ; text-based tasks)

Sažetak
U ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika naglasak je uglavnom na dvjema jezičnim vještinama – slušanju i govorenju. Međutim, već u udžbenicima za treći razred veća se pozornost posvećuje i preostalim dvjema jezičnim vještinama – čitanju i pisanju, koje se razvijaju kroz raznolike tipove zadataka vezanih uz tekst. Pretpostavka je da nisu svi tipovi zadataka jednako zanimljivi svim učenicima. Kako bi se provjerilo koje tipove zadataka preferiraju učenici, pomoću upitnika ispitani su učenici trećeg i četvrtog razreda jedne osnovne škole u Petrinji i jedne osnovne škole u Zagrebu. Također su uspoređeni rezultati s obzirom na spol i dob učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Rad je objavljen na hrvatskom i engleskom jeziku



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Alenka Mikulec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mikulec, Alenka; Carević Ivana
Vole li djeca u nižim razredima rad s tekstom u nastavi engleskoga jezika? // METODIKA: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 11 (2010), 21; 225-233 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Mikulec, A. & Carević Ivana (2010) Vole li djeca u nižim razredima rad s tekstom u nastavi engleskoga jezika?. METODIKA: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 11 (21), 225-233.
@article{article, author = {Mikulec, Alenka}, year = {2010}, pages = {225-233}, keywords = {jezi\v{c}ne vje\v{s}tine, motivacija na razini zadatka, rad s tekstom, rano u\v{c}enje engleskog jezika}, journal = {METODIKA: \v{c}asopis za teoriju i praksu metodika u pred\v{s}kolskom odgoju, \v{s}kolskoj i visoko\v{s}kolskoj izobrazbi}, volume = {11}, number = {21}, issn = {1332-7879}, title = {Vole li djeca u ni\v{z}im razredima rad s tekstom u nastavi engleskoga jezika?}, keyword = {jezi\v{c}ne vje\v{s}tine, motivacija na razini zadatka, rad s tekstom, rano u\v{c}enje engleskog jezika} }
@article{article, author = {Mikulec, Alenka}, year = {2010}, pages = {225-233}, keywords = {early English language learning, language skills, task motivation, text-based tasks}, journal = {METODIKA: \v{c}asopis za teoriju i praksu metodika u pred\v{s}kolskom odgoju, \v{s}kolskoj i visoko\v{s}kolskoj izobrazbi}, volume = {11}, number = {21}, issn = {1332-7879}, title = {Do Young Learners Like Text-Based Tasks in Early English Language Learning?}, keyword = {early English language learning, language skills, task motivation, text-based tasks} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online
  • Contents Pages in Education





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font