Pregled bibliografske jedinice broj: 656718
Vole li djeca u nižim razredima rad s tekstom u nastavi engleskoga jezika?
Vole li djeca u nižim razredima rad s tekstom u nastavi engleskoga jezika? // METODIKA: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 11 (2010), 21; 225-233 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 656718 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vole li djeca u nižim razredima rad s tekstom u nastavi engleskoga jezika?
(Do Young Learners Like Text-Based Tasks in Early English Language Learning?)
Autori
Mikulec, Alenka ; Carević Ivana
Izvornik
METODIKA: časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi (1332-7879) 11
(2010), 21;
225-233
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
jezične vještine ; motivacija na razini zadatka ; rad s tekstom ; rano učenje engleskog jezika
(early English language learning ; language skills ; task motivation ; text-based tasks)
Sažetak
U ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika naglasak je uglavnom na dvjema jezičnim vještinama – slušanju i govorenju. Međutim, već u udžbenicima za treći razred veća se pozornost posvećuje i preostalim dvjema jezičnim vještinama – čitanju i pisanju, koje se razvijaju kroz raznolike tipove zadataka vezanih uz tekst. Pretpostavka je da nisu svi tipovi zadataka jednako zanimljivi svim učenicima. Kako bi se provjerilo koje tipove zadataka preferiraju učenici, pomoću upitnika ispitani su učenici trećeg i četvrtog razreda jedne osnovne škole u Petrinji i jedne osnovne škole u Zagrebu. Također su uspoređeni rezultati s obzirom na spol i dob učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad je objavljen na hrvatskom i engleskom jeziku
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Abstracts Online
- Contents Pages in Education