Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656653

Učenje putem igre: praktičan pristup radu za osobe koje se profesionalno bave ranim odgojem


Karković, Petra
Učenje putem igre: praktičan pristup radu za osobe koje se profesionalno bave ranim odgojem // Pedagogijska istraživanja, 5 (2008), 2; 267-268 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 656653 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje putem igre: praktičan pristup radu za osobe koje se profesionalno bave ranim odgojem
(Learning through play: a work-based approach for the early years professional)

Autori
Karković, Petra

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 5 (2008), 2; 267-268

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
učenje; igra; uloga odgajatelja
(learning; play; the role of the preschool teacher)

Sažetak
Jacqueline Duncan i Madeline Lockwood redovni su profesori Predškolske pedagogije na fakultetu St. John u York-u (Velika Britanija). Svoju su knjigu posvetile važnosti učenja putem igre, ulozi odgojitelja u oblikovanju prostora, ponudi poticajnog materijala i važnosti cjeloživotnog učenja kao uvjeta kontinuiranog unapređivanja odgojne prakse. Autorice su ovom knjigom željele pomoći praktičarima u razumijevanju načina na koji djeca uče, a koji čine svakodnevno promatranje i dokumentiranje dječje slobodne igre i komunikacije. Autorice su učenju putem igre pristupile kombinirajući teorijske spoznaje i suvremene rezultate istraživanja te problematike. U svakom od dvanaest poglavlja predstavile su načine unapređivanja određenog aspekta odgojne prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petra Badurina (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karković, Petra
Učenje putem igre: praktičan pristup radu za osobe koje se profesionalno bave ranim odgojem // Pedagogijska istraživanja, 5 (2008), 2; 267-268 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Karković, P. (2008) Učenje putem igre: praktičan pristup radu za osobe koje se profesionalno bave ranim odgojem. Pedagogijska istraživanja, 5 (2), 267-268.
@article{article, author = {Karkovi\'{c}, Petra}, year = {2008}, pages = {267-268}, keywords = {u\v{c}enje, igra, uloga odgajatelja}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {5}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {U\v{c}enje putem igre: prakti\v{c}an pristup radu za osobe koje se profesionalno bave ranim odgojem}, keyword = {u\v{c}enje, igra, uloga odgajatelja} }
@article{article, author = {Karkovi\'{c}, Petra}, year = {2008}, pages = {267-268}, keywords = {learning, play, the role of the preschool teacher}, journal = {Pedagogijska istra\v{z}ivanja}, volume = {5}, number = {2}, issn = {1334-7888}, title = {Learning through play: a work-based approach for the early years professional}, keyword = {learning, play, the role of the preschool teacher} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font