Pregled bibliografske jedinice broj: 656653
Učenje putem igre: praktičan pristup radu za osobe koje se profesionalno bave ranim odgojem
Učenje putem igre: praktičan pristup radu za osobe koje se profesionalno bave ranim odgojem // Pedagogijska istraživanja, 5 (2008), 2; 267-268 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 656653 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje putem igre: praktičan pristup radu za osobe koje se profesionalno bave ranim odgojem
(Learning through play: a work-based approach for the early years professional)
Autori
Karković, Petra
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 5
(2008), 2;
267-268
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
učenje; igra; uloga odgajatelja
(learning; play; the role of the preschool teacher)
Sažetak
Jacqueline Duncan i Madeline Lockwood redovni su profesori Predškolske pedagogije na fakultetu St. John u York-u (Velika Britanija). Svoju su knjigu posvetile važnosti učenja putem igre, ulozi odgojitelja u oblikovanju prostora, ponudi poticajnog materijala i važnosti cjeloživotnog učenja kao uvjeta kontinuiranog unapređivanja odgojne prakse. Autorice su ovom knjigom željele pomoći praktičarima u razumijevanju načina na koji djeca uče, a koji čine svakodnevno promatranje i dokumentiranje dječje slobodne igre i komunikacije. Autorice su učenju putem igre pristupile kombinirajući teorijske spoznaje i suvremene rezultate istraživanja te problematike. U svakom od dvanaest poglavlja predstavile su načine unapređivanja određenog aspekta odgojne prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija