Pregled bibliografske jedinice broj: 656581
CILJ ODGOJA U STRUKTURI PEDAGOŠKOG POLJA
CILJ ODGOJA U STRUKTURI PEDAGOŠKOG POLJA // Napredak (Zagreb), 135 (1994), 3; 334-341 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 656581 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
CILJ ODGOJA U STRUKTURI PEDAGOŠKOG POLJA
(THE AIM OF EDUCATION IN THE STRUCTURE OF PEDAGOGY)
Autori
Bašić, Slavica
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 135
(1994), 3;
334-341
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
cilj odgoja; semantičko polje; legitimiranje odgojnih ciljeva; model legitimiranja
(aim of education; semantic field; legitimation of educational aims)
Sažetak
U radu se polazi od stava da se znanstvene spoznaje o odgoju ne mogu steći ako se izuzme pogled na ciljeve odgoja. Otuda je za očekivati da će u znanosti o odgoju upraco cilj odgoja kao uspostavni element cjelokupne prakse odgajanja zauzimati središnje mjesto. To ipak nije slučaj. U okviru pedagogijske refleksije o odgoju izostalo je njegovo pojmovno određenje, opis funkcija, tko i kada postavlja ciljeve odgoja, tko ih slijedi, kako se legitimiraju i brojna druga. Ovaj rad se ograničava na problematiku određenja formalnog pojma ˝cilj odgoja˝ i uspostavu relacija između odgojnog cilja i ostalih sastojina pedagoškog polja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija