Pregled bibliografske jedinice broj: 656570
Učenje putem simboličke igre
Učenje putem simboličke igre // 4th International conference for theory and practice in education
Budimpešta, Mađarska, 2011. (predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, ostalo)
CROSBI ID: 656570 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje putem simboličke igre
(Learning through symbolic play)
Autori
Karković, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, ostalo
Skup
4th International conference for theory and practice in education
Mjesto i datum
Budimpešta, Mađarska, 09.06.2011. - 11.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
aktivno građenje znanja; simbolička igra
(active building of knowledge; symbolic play)
Sažetak
Suvremena pedagoška i psihološka literatura potvrđuje izuzetno poticajan utjecaj simboličke igre na cjelokupni razvoj djeteta. Ponudom različitih vrsta materijala i igračaka odgajatelj omogućuje složenije i kompleksnije oblike simboličke igre, što rezultira aktivnim građenjem različitih vrsta znanja, kao i razvijanje različitih vještina kod djeteta.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija