Pregled bibliografske jedinice broj: 656546
Oblikovanje kvalitetnog konteksta u dječjem vrtiću za odgoj i obrazovanje djece rane dobi
Oblikovanje kvalitetnog konteksta u dječjem vrtiću za odgoj i obrazovanje djece rane dobi // Pedagoški poticajan prostor kao temelj pristupa učenju u predškolskoj ustanovi
Zagreb, Hrvatska, 2010. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, ostalo)
CROSBI ID: 656546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblikovanje kvalitetnog konteksta u dječjem vrtiću za odgoj i obrazovanje djece rane dobi
(The design of quality space in the preschool for upbringing and education of children)
Autori
Badurina, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, ostalo
Skup
Pedagoški poticajan prostor kao temelj pristupa učenju u predškolskoj ustanovi
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.03.2010
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
bogatstvo materijala; učenje čineći; biranje aktivnosti prema interesu djeteta
(variety of materials; learning by doing; choosing the activity according to the interest of the child)
Sažetak
Bogato i kvalitetno oblikovan prostor omogućuje djetetu da odabere aktivnost koja je u skladu s njegovim interesima i potrebama. Na taj način dijete se potiče na samostalno istraživanje i aktivno učenje, što rezultira funkcionalnim znanjem koje dijete zna upotrijebiti u različitim situacijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija