Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656541

Pedagoški poticajan prostor kao temelj integriranog pristupa učenju u predškolskoj ustanovi


Karković, Petra
Pedagoški poticajan prostor kao temelj integriranog pristupa učenju u predškolskoj ustanovi // Interdisciplinarni pristup učenju, put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta / Vujičić Lidija ; Duh Matijaž (ur.).
Rijeka, 2009. str. 135-142 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 656541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pedagoški poticajan prostor kao temelj integriranog pristupa učenju u predškolskoj ustanovi
(Stimulating environment: a key to integrated approach to learning in a preschool institution)

Autori
Karković, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Interdisciplinarni pristup učenju, put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta / Vujičić Lidija ; Duh Matijaž - Rijeka, 2009, 135-142

ISBN
978-953-7070-20-5

Skup
Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 12.10.2009. - 14.10.2009

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
individualan pristup učenju; aktivno građenje znanja; promišljena ponuda poticajnog materijala
(individual approach to learning; active knowledge building; cognitive offer of stimulating materials)

Sažetak
Budući da dijete u vrtiću boravi i do 10 sati na dan, prostor predškolske ustanove, osim što treba biti ugodan, treba kroz čitav niz različitih aktivnosti djelovati na cjelokupan razvoj djeteta, omogućujući mu učenje vlastitim tempom i na vlastiti način. Kvalitetno oblikovan prostor ispunjen raznovrsnim poticajnim i manipulativnim materijalom poziva dijete na istraživanje određene teme s različitih aspekata, odnosno na objedinjavanje različitih područja znanja i kompetencija djeteta. Na taj način dijete ne uči na pamet, nego s razumijevanjem, a usvojeno znanje zna primijeniti, čime uviđa njegovu svrhu i vrijednost. Zadatak praktičara je pripremiti prostor unutar kojeg će dijete, koristeći se različitim vrstama materijala, učenju pristupiti na integrirani način, tj. manipulacijom materijalima i eksperimentiranjem istraživati poveznice između određenih pojava unutar neke teme. Potrebno je također naglasiti da je prvi korak prema oblikovanju kvalitetnog prostora poznavanje svakog djeteta ponaosob, njegovih interesa, mišljenja, znanja, kompetencija, na temelju kojeg se planira ponuda materijala. Ključne riječi: individualan pristup učenju, aktivno građenje znanja, promišljena ponuda poticajnog materijala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petra Badurina (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karković, Petra
Pedagoški poticajan prostor kao temelj integriranog pristupa učenju u predškolskoj ustanovi // Interdisciplinarni pristup učenju, put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta / Vujičić Lidija ; Duh Matijaž (ur.).
Rijeka, 2009. str. 135-142 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Karković, P. (2009) Pedagoški poticajan prostor kao temelj integriranog pristupa učenju u predškolskoj ustanovi. U: Vujičić Lidija & Duh Matijaž (ur.)Interdisciplinarni pristup učenju, put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta.
@article{article, author = {Karkovi\'{c}, Petra}, year = {2009}, pages = {135-142}, keywords = {individualan pristup u\v{c}enju, aktivno gra\djenje znanja, promi\v{s}ljena ponuda poticajnog materijala}, isbn = {978-953-7070-20-5}, title = {Pedago\v{s}ki poticajan prostor kao temelj integriranog pristupa u\v{c}enju u pred\v{s}kolskoj ustanovi}, keyword = {individualan pristup u\v{c}enju, aktivno gra\djenje znanja, promi\v{s}ljena ponuda poticajnog materijala}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Karkovi\'{c}, Petra}, year = {2009}, pages = {135-142}, keywords = {individual approach to learning, active knowledge building, cognitive offer of stimulating materials}, isbn = {978-953-7070-20-5}, title = {Stimulating environment: a key to integrated approach to learning in a preschool institution}, keyword = {individual approach to learning, active knowledge building, cognitive offer of stimulating materials}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font