Pregled bibliografske jedinice broj: 656541
Pedagoški poticajan prostor kao temelj integriranog pristupa učenju u predškolskoj ustanovi
Pedagoški poticajan prostor kao temelj integriranog pristupa učenju u predškolskoj ustanovi // Interdisciplinarni pristup učenju, put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta / Vujičić Lidija ; Duh Matijaž (ur.).
Rijeka, 2009. str. 135-142 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 656541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoški poticajan prostor kao temelj integriranog pristupa učenju u predškolskoj ustanovi
(Stimulating environment: a key to integrated approach to learning in a preschool institution)
Autori
Karković, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Interdisciplinarni pristup učenju, put ka kvalitetnijem obrazovanju djeteta
/ Vujičić Lidija ; Duh Matijaž - Rijeka, 2009, 135-142
ISBN
978-953-7070-20-5
Skup
Integracijski pristup kao načelo u radu s djecom predškolske dobi
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 12.10.2009. - 14.10.2009
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
individualan pristup učenju; aktivno građenje znanja; promišljena ponuda poticajnog materijala
(individual approach to learning; active knowledge building; cognitive offer of stimulating materials)
Sažetak
Budući da dijete u vrtiću boravi i do 10 sati na dan, prostor predškolske ustanove, osim što treba biti ugodan, treba kroz čitav niz različitih aktivnosti djelovati na cjelokupan razvoj djeteta, omogućujući mu učenje vlastitim tempom i na vlastiti način. Kvalitetno oblikovan prostor ispunjen raznovrsnim poticajnim i manipulativnim materijalom poziva dijete na istraživanje određene teme s različitih aspekata, odnosno na objedinjavanje različitih područja znanja i kompetencija djeteta. Na taj način dijete ne uči na pamet, nego s razumijevanjem, a usvojeno znanje zna primijeniti, čime uviđa njegovu svrhu i vrijednost. Zadatak praktičara je pripremiti prostor unutar kojeg će dijete, koristeći se različitim vrstama materijala, učenju pristupiti na integrirani način, tj. manipulacijom materijalima i eksperimentiranjem istraživati poveznice između određenih pojava unutar neke teme. Potrebno je također naglasiti da je prvi korak prema oblikovanju kvalitetnog prostora poznavanje svakog djeteta ponaosob, njegovih interesa, mišljenja, znanja, kompetencija, na temelju kojeg se planira ponuda materijala. Ključne riječi: individualan pristup učenju, aktivno građenje znanja, promišljena ponuda poticajnog materijala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija