Pregled bibliografske jedinice broj: 656529
Razvoj brzine učenika i učenica mlađe školske dobi kao spolni dimorfizam
Razvoj brzine učenika i učenica mlađe školske dobi kao spolni dimorfizam, 2013., diplomski rad, Učiteljski Fakultet, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 656529 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj brzine učenika i učenica mlađe školske dobi kao spolni dimorfizam
(Speed development of younger school age pupils as sexual dimorphism)
Autori
Rožić, Ida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski Fakultet
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
16.07
Godina
2013
Stranica
41
Mentor
Prskalo, Ivan
Neposredni voditelj
Jenko Miholić, Srna
Ključne riječi
brzina; deskriptivna statistika; osnovna škola; učenici
(descriptive statistics; elementary school; pupils; speed)
Sažetak
SPOLNI DIMORFIZAM Istraživanje je provedeno u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi na uzorku od 162 učenika u dobi od 6 do 11 godina u sklopu redovne nastave tjelesne i zdravstvene kulture. Učenici su bili podijeljeni na subuzorke po dobi i po spolu. Cilj istraživanja bio je utvrditi moguće razlike u razvoju brzine između učenika i učenica u sva četiri razreda osnovne škole. Uzorak varijabli sastojao se od tri motorička testa za provjeru brzine. Podatci istraživanja su obrađeni metodama deskriptivne statistike i Studentovim T-testom. Dobiveni rezultati su pokazali da ne postoji statistički značajna razlika u razvoju brzine između učenika i učenica mlađe školske dobi na nivou istog razrednog odjeljenja, dok je djelomično prihvaćena hipoteza o postojanju razlika između razrednih odjeljenja. Objašnjenje takvih rezultata leži u činjenici da se djeca te dobi usporedno fiziološki razvijaju i da se većina razlikovnih karakteristika javlja u pubertetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb