Pregled bibliografske jedinice broj: 656448
How not to teach grammar
How not to teach grammar // Stručni skup za učitelje i nstavnike engleskog jezika
Gospić, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 656448 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
How not to teach grammar
Autori
Andraka, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Stručni skup za učitelje i nstavnike engleskog jezika
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 15.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
teaching grammar; linear approach; organic approach; holistic teaching
Sažetak
Teaching grammar in EFL is a challenge to every teacher. A holistic approach to teaching grammar contributes to learners' motivation and positive attitude towards learning EFL.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija