Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656416

B2B marketing


Grbac, Bruno
B2B marketing
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2013


CROSBI ID: 656416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
B2B marketing

Autori
Grbac, Bruno

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket

Grad
Rijeka

Godina
2013

Stranica
316

ISBN
978-953-7813-14-7

Ključne riječi
b2b marketing; poslovni marketing
(b2b marketing; business-to-business marketing)

Sažetak
Marketinško djelovanje između poslovnih subjekata, odnosno na poslovnom tržištu raspravlja se se u osam poglavlja. Prva cijelina obuhvaća prirodu poslovnog tržišta. Nadalje, analizira se istraživanje poslovnog tržišta te predviđanje prodaje. U knjizi se govori o snagama od utjecaja na ponašanje poslovnih kupaca, o ponašanju poslovnih kupaca te se obrađuje upravljanje marketing aktivnostima na poslovnom tržištu. Predmet razmatranja je taktičko odlučivanje, odnosno spoznaje o oblikovanju i isporuci vrijednosti. Raspravlja se o uspostavljanju veza između strategija i taktika te se analizira razvoj novih odnosa na poslovnom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Knjiga je objavljena i u epub formatu (ISBN 978- 953-7813-11-6).



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
B2B marketing
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2013
Grbac, B. (2013) B2B marketing. Rijeka. Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket.
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2013}, pages = {316}, keywords = {b2b marketing, poslovni marketing}, isbn = {978-953-7813-14-7}, title = {B2B marketing}, keyword = {b2b marketing, poslovni marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Promarket}, publisherplace = {Rijeka} }
@unknown{unknown, author = {Grbac, Bruno}, year = {2013}, pages = {316}, keywords = {b2b marketing, business-to-business marketing}, isbn = {978-953-7813-14-7}, title = {B2B marketing}, keyword = {b2b marketing, business-to-business marketing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Promarket}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font