Pregled bibliografske jedinice broj: 656416
B2B marketing
B2B marketing
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2013
CROSBI ID: 656416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
B2B marketing
Autori
Grbac, Bruno
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket
Grad
Rijeka
Godina
2013
Stranica
316
ISBN
978-953-7813-14-7
Ključne riječi
b2b marketing; poslovni marketing
(b2b marketing; business-to-business marketing)
Sažetak
Marketinško djelovanje između poslovnih subjekata, odnosno na poslovnom tržištu raspravlja se se u osam poglavlja. Prva cijelina obuhvaća prirodu poslovnog tržišta. Nadalje, analizira se istraživanje poslovnog tržišta te predviđanje prodaje. U knjizi se govori o snagama od utjecaja na ponašanje poslovnih kupaca, o ponašanju poslovnih kupaca te se obrađuje upravljanje marketing aktivnostima na poslovnom tržištu. Predmet razmatranja je taktičko odlučivanje, odnosno spoznaje o oblikovanju i isporuci vrijednosti. Raspravlja se o uspostavljanju veza između strategija i taktika te se analizira razvoj novih odnosa na poslovnom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Knjiga je objavljena i u epub formatu (ISBN 978- 953-7813-11-6).
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)