Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656387

National tourism organization –myth or reality of marketing and branding of tourist destinations


Razović, Mili
National tourism organization –myth or reality of marketing and branding of tourist destinations // „ Myts of Tourism“ Book of Abstracts
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu ; Sveučilište u Zadru, 2013. str. 26-27 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 656387 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
National tourism organization –myth or reality of marketing and branding of tourist destinations

Autori
Razović, Mili

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
„ Myts of Tourism“ Book of Abstracts / - Zagreb : Sveučilište u Zagrebu ; Sveučilište u Zadru, 2013, 26-27

ISBN
978-953-6025-75-6

Skup
Myts of Tourism

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 09.05.2013. - 12.05.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
National tourism organization; marketing in tourism

Sažetak
U radu se polazi od činjenice da je predimenzionirana uloga nacionalne turističke organizacije na području promocije a ograničena je uloga i značenje nacionalne turističke organizacije u marketingu i brendiranju turističke destinacije. Znanstveni doprinos rada je što rezultati istraživanja postavljaju u realne okvire ulogu ali i mogućnosti nacionalne turističke organizacije u koncipiranju marketinga i brendiranja turističke destinacije. U predmetnom istraživanju se potvrđuje činjenici da se preveliko-mitsko- značenje pridaje ulozi nacionalne turističke zajednice u promociji i brendiranju turističke destinacije zanemarujući realno stanje u razvoju turističke ponude kao i kreiranju i afirmaciji novih turističkih proizvoda na tržištu. Istraživanja pokazuju da je sporedna uloga turističkih zajednica u koncipiranju strategije marketinga turističke destinacije.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Zgrabljić Rotar, Nada, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Mili Razović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Razović, Mili
National tourism organization –myth or reality of marketing and branding of tourist destinations // „ Myts of Tourism“ Book of Abstracts
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu ; Sveučilište u Zadru, 2013. str. 26-27 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Razović, M. (2013) National tourism organization –myth or reality of marketing and branding of tourist destinations. U: „ Myts of Tourism“ Book of Abstracts.
@article{article, author = {Razovi\'{c}, Mili}, year = {2013}, pages = {26-27}, keywords = {National tourism organization, marketing in tourism}, isbn = {978-953-6025-75-6}, title = {National tourism organization –myth or reality of marketing and branding of tourist destinations}, keyword = {National tourism organization, marketing in tourism}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu ; Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Razovi\'{c}, Mili}, year = {2013}, pages = {26-27}, keywords = {National tourism organization, marketing in tourism}, isbn = {978-953-6025-75-6}, title = {National tourism organization –myth or reality of marketing and branding of tourist destinations}, keyword = {National tourism organization, marketing in tourism}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu ; Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font