Pregled bibliografske jedinice broj: 656365
Društvene mreže i promocija turističke destinacije
Društvene mreže i promocija turističke destinacije // Marketing challenges in new economy
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 746-767 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 656365 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvene mreže i promocija turističke destinacije
(Social network and promotion of tourist destination)
Autori
Razović, Mili
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing challenges in new economy
/ - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011, 746-767
ISBN
978-953-7498-45-0
Skup
Marketing challenges in new economy
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 06.10.2011. - 08.10.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Društvene mreže; promocija; turizam
(Social network; promotion; tourism)
Sažetak
U radu se ukazuje da razvoj suvremenih tehnologija utječe na njihovu primjenu na različitim područjima svakodnevnog ljudskog djelovanja pri čemu sve više dominira socijalni web ( socijalne mreže ) sukladno konceptu web -2, 0. Koncept web- 2, 0 omogućuje korisnicima da se međusobno druže i surađuju jedni s drugima u društvenim medijima. Društvene mreže pomažu u podijeli iskustava svih onih koji su povezani sa jednakim razmišljanjima.Posredstvom društvenih mreža, pojedinci komuniciraju međusobno ali i posredstvom proizvoda, usluga ili brenda.U međusobnoj komunikaciji posredstvom društvene mreže svaki član „virtualnog društva“ osjeća pozitivan učinak .Primjena društvenih mreža u promociji turizma prati cjelokupni razvoj suvremenih tehnologija i emotivno stanje suvremenog turiste.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Zgrabljić Rotar, Nada, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Profili:
Mili Razović
(autor)