Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656365

Društvene mreže i promocija turističke destinacije


Razović, Mili
Društvene mreže i promocija turističke destinacije // Marketing challenges in new economy
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 746-767 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 656365 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Društvene mreže i promocija turističke destinacije
(Social network and promotion of tourist destination)

Autori
Razović, Mili

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing challenges in new economy / - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011, 746-767

ISBN
978-953-7498-45-0

Skup
Marketing challenges in new economy

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 06.10.2011. - 08.10.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Društvene mreže; promocija; turizam
(Social network; promotion; tourism)

Sažetak
U radu se ukazuje da razvoj suvremenih tehnologija utječe na njihovu primjenu na različitim područjima svakodnevnog ljudskog djelovanja pri čemu sve više dominira socijalni web ( socijalne mreže ) sukladno konceptu web -2, 0. Koncept web- 2, 0 omogućuje korisnicima da se međusobno druže i surađuju jedni s drugima u društvenim medijima. Društvene mreže pomažu u podijeli iskustava svih onih koji su povezani sa jednakim razmišljanjima.Posredstvom društvenih mreža, pojedinci komuniciraju međusobno ali i posredstvom proizvoda, usluga ili brenda.U međusobnoj komunikaciji posredstvom društvene mreže svaki član „virtualnog društva“ osjeća pozitivan učinak .Primjena društvenih mreža u promociji turizma prati cjelokupni razvoj suvremenih tehnologija i emotivno stanje suvremenog turiste.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
269-0000000-3600 - Tradicija u hrvatskoj javnoj političkoj komunikaciji (Zgrabljić Rotar, Nada, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Mili Razović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Razović, Mili
Društvene mreže i promocija turističke destinacije // Marketing challenges in new economy
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2011. str. 746-767 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Razović, M. (2011) Društvene mreže i promocija turističke destinacije. U: Marketing challenges in new economy.
@article{article, author = {Razovi\'{c}, Mili}, year = {2011}, pages = {746-767}, keywords = {Dru\v{s}tvene mre\v{z}e, promocija, turizam}, isbn = {978-953-7498-45-0}, title = {Dru\v{s}tvene mre\v{z}e i promocija turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {Dru\v{s}tvene mre\v{z}e, promocija, turizam}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Razovi\'{c}, Mili}, year = {2011}, pages = {746-767}, keywords = {Social network, promotion, tourism}, isbn = {978-953-7498-45-0}, title = {Social network and promotion of tourist destination}, keyword = {Social network, promotion, tourism}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font