Pregled bibliografske jedinice broj: 656285
Povezanost modularnog stručnog usavršavanja učitelja Grada Zagreba i njihova mišljenja o razvoju kompetencija u nastavnom predmetu Hrvatski jezik
Povezanost modularnog stručnog usavršavanja učitelja Grada Zagreba i njihova mišljenja o razvoju kompetencija u nastavnom predmetu Hrvatski jezik, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 656285 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost modularnog stručnog usavršavanja učitelja Grada Zagreba i njihova mišljenja o razvoju kompetencija u nastavnom predmetu Hrvatski jezik
(Relation between modular in-service training of teachers of the City of Zagreb and the teachers' opinion about develompent od teaching competences in the Croatian language)
Autori
Urek, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2011
Stranica
115
Mentor
Bežen, Ante
Ključne riječi
trajni profesionalni razvoj; modularno stručno usavršavanje; temeljne akademske (područno-specifične) i metodičke kompetencije; jezično izražavanje
(continuing professional development; modular in-service training; core and academic (subject-specific) competences; teaching methods; linguistic production)
Sažetak
U ovome je radu anketnim listom ispitana povezanost modularnog stručnog usavršavanja učitelja razredne nastave Grada Zagreba i njihova mišljenja o razvoju kompetencija poučavanja u nastavnom predmetu Hrvatski jezik te razlika u mišljenjima o vezi oblika stručnog usavršavanja i razvoja kompetencija s obzirom na dob, stupanj završenog obrazovanja, godine radnog iskustva i urbanost sredine (N=67).Rezultati istraživanja pokazuju da je potreba za stručnim usavršavanjem najveća u području medijske kulture, a manja u području jezičnoga izražavanja. Učitelji najvažnijim smatraju rad s učenicima s teškoćama u učenju i rad s informacijsko-komunikacijskim tehnologijama. Rezultati idu u smjeru prednosti modularnog oblika stručnog usavršavanja s obzirom na osobne potrebe i lakoću implementacije poznatoga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija