Pregled bibliografske jedinice broj: 656272
Vertikalno-spiralna povezanost nastavnih ciljeva i sadržaja u predmetu Hrvatski jezik od prvog do osmog razreda osnovne škole
Vertikalno-spiralna povezanost nastavnih ciljeva i sadržaja u predmetu Hrvatski jezik od prvog do osmog razreda osnovne škole, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 656272 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vertikalno-spiralna povezanost nastavnih ciljeva i sadržaja u predmetu Hrvatski jezik od prvog do osmog razreda osnovne škole
(Vertical-spirally connection with teaching objectivities and content in the Croatian language from first to eighth grade of primary education)
Autori
Čosić, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
13.12
Godina
2011
Stranica
159
Mentor
Bežen, Ante
Ključne riječi
planiranje nastavnih sadržaja; vertikalno-spiralno programiranje; načela dedukcije; načela indukcije; kurikul hrvatskoga jezika; hrvatski jezik; materinski jezik; jezična komunikacija; komunikacijska kompetencija; lingvistička kompetencija
(teaching matters planning; vertical-spirally programming; principle of deduction; principle of induction; Croatian language curriculum; teaching curriculum; Croatian language teaching; Croatian language; mother tongue; language communication; communicational competence; linguistic competence)
Sažetak
Rad istražuje vertikalno-spiralnu povezanost nastavnih sadržaja u hrvatskome jeziku kao nastavnome predmetu u osnovnoj školi (od 1. do 8. razreda). Teorijski dio rada zasniva se na metodičkoj literaturi, literaturi o suvremenim kurikularnim temama i literaturi koja proučava hrvatski jezik u okviru nastave hrvatskoga kao materinskoga jezika. Odstupanja od vertikalno- spiralnoga programiranja, utvrđena ovim radom, upućuju na potrebu stvaranja predmetnog kurikula i uvođenja kvalitetne promjene u način planiranja i povezivanja nastavnih sadržaja kako bi se kontinuiranim slijedom u konačnici ostvarila svrha i zadaća samoga predmeta: uspješna komunikacija na materinskom jeziku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija