Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656272

Vertikalno-spiralna povezanost nastavnih ciljeva i sadržaja u predmetu Hrvatski jezik od prvog do osmog razreda osnovne škole


Čosić, Gordana
Vertikalno-spiralna povezanost nastavnih ciljeva i sadržaja u predmetu Hrvatski jezik od prvog do osmog razreda osnovne škole, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 656272 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vertikalno-spiralna povezanost nastavnih ciljeva i sadržaja u predmetu Hrvatski jezik od prvog do osmog razreda osnovne škole
(Vertical-spirally connection with teaching objectivities and content in the Croatian language from first to eighth grade of primary education)

Autori
Čosić, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
13.12

Godina
2011

Stranica
159

Mentor
Bežen, Ante

Ključne riječi
planiranje nastavnih sadržaja; vertikalno-spiralno programiranje; načela dedukcije; načela indukcije; kurikul hrvatskoga jezika; hrvatski jezik; materinski jezik; jezična komunikacija; komunikacijska kompetencija; lingvistička kompetencija
(teaching matters planning; vertical-spirally programming; principle of deduction; principle of induction; Croatian language curriculum; teaching curriculum; Croatian language teaching; Croatian language; mother tongue; language communication; communicational competence; linguistic competence)

Sažetak
Rad istražuje vertikalno-spiralnu povezanost nastavnih sadržaja u hrvatskome jeziku kao nastavnome predmetu u osnovnoj školi (od 1. do 8. razreda). Teorijski dio rada zasniva se na metodičkoj literaturi, literaturi o suvremenim kurikularnim temama i literaturi koja proučava hrvatski jezik u okviru nastave hrvatskoga kao materinskoga jezika. Odstupanja od vertikalno- spiralnoga programiranja, utvrđena ovim radom, upućuju na potrebu stvaranja predmetnog kurikula i uvođenja kvalitetne promjene u način planiranja i povezivanja nastavnih sadržaja kako bi se kontinuiranim slijedom u konačnici ostvarila svrha i zadaća samoga predmeta: uspješna komunikacija na materinskom jeziku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Bežen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čosić, Gordana
Vertikalno-spiralna povezanost nastavnih ciljeva i sadržaja u predmetu Hrvatski jezik od prvog do osmog razreda osnovne škole, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
Čosić, G. (2011) 'Vertikalno-spiralna povezanost nastavnih ciljeva i sadržaja u predmetu Hrvatski jezik od prvog do osmog razreda osnovne škole', magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}osi\'{c}, Gordana}, year = {2011}, pages = {159}, keywords = {planiranje nastavnih sadr\v{z}aja, vertikalno-spiralno programiranje, na\v{c}ela dedukcije, na\v{c}ela indukcije, kurikul hrvatskoga jezika, hrvatski jezik, materinski jezik, jezi\v{c}na komunikacija, komunikacijska kompetencija, lingvisti\v{c}ka kompetencija}, title = {Vertikalno-spiralna povezanost nastavnih ciljeva i sadr\v{z}aja u predmetu Hrvatski jezik od prvog do osmog razreda osnovne \v{s}kole}, keyword = {planiranje nastavnih sadr\v{z}aja, vertikalno-spiralno programiranje, na\v{c}ela dedukcije, na\v{c}ela indukcije, kurikul hrvatskoga jezika, hrvatski jezik, materinski jezik, jezi\v{c}na komunikacija, komunikacijska kompetencija, lingvisti\v{c}ka kompetencija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}osi\'{c}, Gordana}, year = {2011}, pages = {159}, keywords = {teaching matters planning, vertical-spirally programming, principle of deduction, principle of induction, Croatian language curriculum, teaching curriculum, Croatian language teaching, Croatian language, mother tongue, language communication, communicational competence, linguistic competence}, title = {Vertical-spirally connection with teaching objectivities and content in the Croatian language from first to eighth grade of primary education}, keyword = {teaching matters planning, vertical-spirally programming, principle of deduction, principle of induction, Croatian language curriculum, teaching curriculum, Croatian language teaching, Croatian language, mother tongue, language communication, communicational competence, linguistic competence}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font