Pregled bibliografske jedinice broj: 656184
Mišljenja učitelja o ocjenjivanju u nastavi glazbe i hrvatskog jezika u početna četiri razreda osnovne škole
Mišljenja učitelja o ocjenjivanju u nastavi glazbe i hrvatskog jezika u početna četiri razreda osnovne škole, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 656184 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mišljenja učitelja o ocjenjivanju u nastavi glazbe i hrvatskog jezika u početna četiri razreda osnovne škole
(Teachers' Opinion on the Assessment Teaching Music and the Croatian Language in the First Four Grade of Primary School)
Autori
Margetić, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.02
Godina
2011
Stranica
134
Mentor
Bežen, Ante
Ključne riječi
nastava hrvatskog jezika; nastava glazbe; ocjenjivanje; brojčano ocjenjivanje; opisno ocjenjivanje
(Croatian language education; music education; evaluation; numerical evaluation; descriptive evaluation)
Sažetak
Ocjenjivanje u primarnom obrazovanju tekući je problem u obrazovnom sustavu Hrvatske. Mnogi se stručnjaci u tom području zalažu za ukidanje brojčanog ocjenjivanja po uzoru na najuspješnije europske sustave koji ne provode brojčano ocjenjivanje u prvim godinama obveznog obrazovanja. U istraživanju je sudjelovalo 160 učitelja iz Bjelovarsko-bilogorske županije. Rezultati istraživanja pokazuju da učitelji podržavaju samo opisno ocjenjivanje jedino u nastavi glazbe u prva dva razreda osnovne škole. Rezultati su obrađeni s obzirom na staž i obrazovanje učitelja. Rad pridonosi traženju novih dokimoloških rješenja u kojima dominira opisno, analitičko ocjenjivanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija