Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656166

Koncepcijske razlike među aktualnim početnicama za učenje hrvatskoga jezika s obzirom na oblikovanje udžbeničkih cjelina i slijed slova


Rončević, Blanka
Koncepcijske razlike među aktualnim početnicama za učenje hrvatskoga jezika s obzirom na oblikovanje udžbeničkih cjelina i slijed slova, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 656166 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncepcijske razlike među aktualnim početnicama za učenje hrvatskoga jezika s obzirom na oblikovanje udžbeničkih cjelina i slijed slova
(Conceptual differences between current spelling books for Croatian language considering shaping of the texbooks units and lessons and order of letters)

Autori
Rončević, Blanka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.11

Godina
2011

Stranica
110

Mentor
Bežen, Ante

Ključne riječi
hrvatski jezik; početno čitanje i pisanje; početnica; standardi u početnom čitanju i pisanju; grafem
(Croatian language; initial reading and writing; spelling book; standards in the initial reading and writing; a grapheme)

Sažetak
Početno čitanje i pisanje posebno je nastavno područje nastavnog predmeta Hrvatski jezik u prvom razredu osnovne škole i osnova je za nastanak početnice. Početnica je prvi udžbenik koji uvodi učenike u početno čitanje i pisanje te mora zadovoljavati znanstvene, didaktičko-psihološke, metodičke, jezične, estetske i tehničke udžbeničke standarde. U radu su predstavljeni rezultati istraživanja koncepcijskih razlika aktualnih početnica za prvi razred osnovne škole u pojedinim elementima početnog čitanja i pisanja: razgranatosti udžbeničkog kompleta, oblikovanju udžbeničkih cjelina i jedinica, redoslijedu učenja tiskanih i pisanih slova, broju slova u udžbeničkoj jedinici, vrsti i veličini slova, predstavljanju slova i uputama za pisanje, crtovlju te strukturi slova. Komparativna analiza provedena je na uzorku triju početnica korištenih u školskoj godini 2010./2011. Dobiveni rezultati dali su uvid u razlike i sličnosti u početnicama i omogućili identificiranje elemenata koje treba uvesti kao standard u početnom čitanju i pisanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Bežen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rončević, Blanka
Koncepcijske razlike među aktualnim početnicama za učenje hrvatskoga jezika s obzirom na oblikovanje udžbeničkih cjelina i slijed slova, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
Rončević, B. (2011) 'Koncepcijske razlike među aktualnim početnicama za učenje hrvatskoga jezika s obzirom na oblikovanje udžbeničkih cjelina i slijed slova', magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ron\v{c}evi\'{c}, Blanka}, year = {2011}, pages = {110}, keywords = {hrvatski jezik, po\v{c}etno \v{c}itanje i pisanje, po\v{c}etnica, standardi u po\v{c}etnom \v{c}itanju i pisanju, grafem}, title = {Koncepcijske razlike me\dju aktualnim po\v{c}etnicama za u\v{c}enje hrvatskoga jezika s obzirom na oblikovanje ud\v{z}beni\v{c}kih cjelina i slijed slova}, keyword = {hrvatski jezik, po\v{c}etno \v{c}itanje i pisanje, po\v{c}etnica, standardi u po\v{c}etnom \v{c}itanju i pisanju, grafem}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ron\v{c}evi\'{c}, Blanka}, year = {2011}, pages = {110}, keywords = {Croatian language, initial reading and writing, spelling book, standards in the initial reading and writing, a grapheme}, title = {Conceptual differences between current spelling books for Croatian language considering shaping of the texbooks units and lessons and order of letters}, keyword = {Croatian language, initial reading and writing, spelling book, standards in the initial reading and writing, a grapheme}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font