Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656148

Jezik učenika prvoga razreda osnovnih škola u Koprivnici s obzirom na broj rečenica u pisanim radovima po metodičkom pristupu vođenog pisanja


Samoborec, Melita
Jezik učenika prvoga razreda osnovnih škola u Koprivnici s obzirom na broj rečenica u pisanim radovima po metodičkom pristupu vođenog pisanja, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 656148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezik učenika prvoga razreda osnovnih škola u Koprivnici s obzirom na broj rečenica u pisanim radovima po metodičkom pristupu vođenog pisanja
(Language used by pupil first grade primary school in Koprivnica considering number of sentences in paper works)

Autori
Samoborec, Melita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.12

Godina
2011

Stranica
87

Mentor
Bežen, Ante

Ključne riječi
prvi razred osnovne škole; pisani jezik; rečenica; pisani rad; vođeno pisanje
(first grade primary school; written language; clause; composition writing; guided composition)

Sažetak
Jezik učenika prvoga razreda osnovnih škola u Koprivnici s obzirom na broj rečenica u pisanim radovima po metodičkim pristupu vođenoga pisanja pokazatelj je dosega dječje jezične proizvodnje, tj. procesa usvajanja pisanoga hrvatskog jezika. U ovom istraživanju promatran je ukupan korpus rečenica ko osnovnih sastavnica pisanih radova na kraju prvoga razreda osnovne škole. Istraživanje je provedena na prigodnom uzorku učenika (N=185)triju osnovnih škola u Koprivnici. Rezultati istraživanja pokazuju da se djevojčice u pisanom radu na temu Park moga grada koriste većim brojem rečenica nego dječaci. Nema statistički značajne razlike u ukupnom broju rečenica učenika s obzirom na to imaju li braću i sestre. Učenici obrazovanijih majki pišu pismene radove s većim brojem rečenica. Djeca obrazovanijih očeva pisali su više rečenica u sastavku na temu Igra u školskom dvorištu. Postoji statistički značajna razlika u broju rečenica s obzirom na temu sastavka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Bežen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Samoborec, Melita
Jezik učenika prvoga razreda osnovnih škola u Koprivnici s obzirom na broj rečenica u pisanim radovima po metodičkom pristupu vođenog pisanja, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
Samoborec, M. (2011) 'Jezik učenika prvoga razreda osnovnih škola u Koprivnici s obzirom na broj rečenica u pisanim radovima po metodičkom pristupu vođenog pisanja', magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Samoborec, Melita}, year = {2011}, pages = {87}, keywords = {prvi razred osnovne \v{s}kole, pisani jezik, re\v{c}enica, pisani rad, vo\djeno pisanje}, title = {Jezik u\v{c}enika prvoga razreda osnovnih \v{s}kola u Koprivnici s obzirom na broj re\v{c}enica u pisanim radovima po metodi\v{c}kom pristupu vo\djenog pisanja}, keyword = {prvi razred osnovne \v{s}kole, pisani jezik, re\v{c}enica, pisani rad, vo\djeno pisanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Samoborec, Melita}, year = {2011}, pages = {87}, keywords = {first grade primary school, written language, clause, composition writing, guided composition}, title = {Language used by pupil first grade primary school in Koprivnica considering number of sentences in paper works}, keyword = {first grade primary school, written language, clause, composition writing, guided composition}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font