Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 656024

Procjena kvalitete nastave zdravstvene njege na Medicinskom fakultetu u Rijeci


Bošković, Sandra; Brumini, Gordana; Lučić, Branka; Malnar, Daniela
Procjena kvalitete nastave zdravstvene njege na Medicinskom fakultetu u Rijeci // 9. European conference of nurse educators, European Federation of Nurse Edukators (FINE), Royal College of Nursing
Cardiff, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2012. str. xx-xx (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 656024 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjena kvalitete nastave zdravstvene njege na Medicinskom fakultetu u Rijeci
(Assessment of health care teaching quality at the Faculty of Medicine in Rijeka)

Autori
Bošković, Sandra ; Brumini, Gordana ; Lučić, Branka ; Malnar, Daniela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
9. European conference of nurse educators, European Federation of Nurse Edukators (FINE), Royal College of Nursing / - , 2012, Xx-xx

Skup
9. European conference of nurse educators, European Federation of Nurse Edukators (FINE), Royal College of Nursing

Mjesto i datum
Cardiff, Ujedinjeno Kraljevstvo, 03.10.2012. - 05.10.2012

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
studenti sestrinstva ; pokazatelji kvalitete edukacije ; edukacija ; zdravstvena njega
(students of the Study of Nursing ; indicators of quality of education ; education ; health care)

Sažetak
Cilj: Procijeniti kvalitetu određenih kolegija zdravstvene njege na osnovu analize pokazatelja kvalitete edukacije studenata studija sestrinstva te identificirati načine poboljšanja kvalitete edukcije. Metode: Ispitivano je prisustvo studenata na nastavi i njihovo zadovoljstvo sadržajem i načinom provedbe kolegija. Kako bi dobili mjerljive pokazatelje korištena je Likterova mjerna ljestvica procjene od 1 do 5, a pitanja su se odnosila na interes za pojedine kolegije te zadovoljstvo sadržajem i načinom provedbe edukacije. Prvi dio upitnika je sadržavao je sociodemografski podatak (spol) te podatke o nazočnosti studenata i njihovog početnog interesa za kolegij. Rezultati:. Rezultati ispitivanja pokazuju značajni udio žena u sveukupnom broju ispitanika. Svaki student prisustvovao je nastavi više od 70% te je aktivnost na kolegijima vrlo visoka. Studenti su pokazali srednji ili veliki početni interes za svaki pojedini kolegij. Na osnovu analize pokazatelja dobiven je uvid u kvalitetu određenih područja edukacije. Obradom podataka tvrdnji koji ispituju pokazatelje kvalitete nastave rezultati pokazuju zadovoljstvo studenata organizacijom teoretske nastave i vježbi kod ispitivanih kolegija. Zaključak: Na temelju rezultata zaključuje se da je sestrinstvo prvenstveno ženska profesija. Provedbom nastave po Bolonjskom procesu učešće studenata u nastavi je vrlo veliko. Iskazano zadovoljstvo provedenom nastavom u ispitivanim kolegijima pokazuje dobru kvalitetu organizacije kolegija zdravstvene njege.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Medicinski fakultet, Rijeka,
Fakultet zdravstvenih studija u Rijeci

Profili:

Avatar Url Gordana Brumini (autor)

Avatar Url Daniela Malnar (autor)

Avatar Url Sandra Bošković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bošković, Sandra; Brumini, Gordana; Lučić, Branka; Malnar, Daniela
Procjena kvalitete nastave zdravstvene njege na Medicinskom fakultetu u Rijeci // 9. European conference of nurse educators, European Federation of Nurse Edukators (FINE), Royal College of Nursing
Cardiff, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2012. str. xx-xx (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)
Bošković, S., Brumini, G., Lučić, B. & Malnar, D. (2012) Procjena kvalitete nastave zdravstvene njege na Medicinskom fakultetu u Rijeci. U: 9. European conference of nurse educators, European Federation of Nurse Edukators (FINE), Royal College of Nursing.
@article{article, author = {Bo\v{s}kovi\'{c}, Sandra and Brumini, Gordana and Lu\v{c}i\'{c}, Branka and Malnar, Daniela}, year = {2012}, pages = {xx-xx}, keywords = {studenti sestrinstva, pokazatelji kvalitete edukacije, edukacija, zdravstvena njega}, title = {Procjena kvalitete nastave zdravstvene njege na Medicinskom fakultetu u Rijeci}, keyword = {studenti sestrinstva, pokazatelji kvalitete edukacije, edukacija, zdravstvena njega}, publisherplace = {Cardiff, Ujedinjeno Kraljevstvo} }
@article{article, author = {Bo\v{s}kovi\'{c}, Sandra and Brumini, Gordana and Lu\v{c}i\'{c}, Branka and Malnar, Daniela}, year = {2012}, pages = {xx-xx}, keywords = {students of the Study of Nursing, indicators of quality of education, education, health care}, title = {Assessment of health care teaching quality at the Faculty of Medicine in Rijeka}, keyword = {students of the Study of Nursing, indicators of quality of education, education, health care}, publisherplace = {Cardiff, Ujedinjeno Kraljevstvo} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font