Pregled bibliografske jedinice broj: 655901
Osjećaji, razum i umjetničko djelo
Osjećaji, razum i umjetničko djelo // Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju. Zbornik umjetničko znanstvenih skupova 2009.-2001. / Antonija Balić Šimrak (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2011. str. 86-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 655901 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osjećaji, razum i umjetničko djelo
(Emotions, Intellect and Artwork)
Autori
Huzjak, Miroslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju. Zbornik umjetničko znanstvenih skupova 2009.-2001.
/ Antonija Balić Šimrak - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2011, 86-97
ISBN
978-953-7210-44-1
Skup
Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
likovna edukacija; osjećaji i razum u umjetnosti; likovna metodika
(art education; feelings and understanding in art; art teaching methods)
Sažetak
Za viđenje jednog likovno-umjetničkog djela oko je samo posrednik, spoznaju odrađuje mozak. Tragom stereotipnih stavova o tome kako se umjetnost temelji na osjećajima a znanost na razumu, teorijski se preispitalo i ponudilo dokaze za suprotne stavove. Na sličan način se opovrglo i tvrdnje koje kažu da umjetnost nastaje intuicijom i kao takva nema univerzalnih spoznaja. Razmotren je problem osjećaja u umjetnosti, razuma u umjetnosti, univerzalnog i umjetnosti, estetike i umjetnosti i objektivnosti i umjetnosti. Obavljeno je istraživanje s nastavnicima u osnovnim školama na temu osjećaja i razuma u umjetnosti, i došlo se do rezultata koji pokazuju kako na stavove nastavnika o toj problematici značajno utječe je li škola u kojoj rade mentorska škola koja surađuje sa fakultetom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija