Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655880

Razlike u mišljenju o potrebnom obrazovanju za nastavu glazbene kulture s obzirom na način obrade pjesme


Jurkić Sviben, Tamara; Margetić, Nikola
Razlike u mišljenju o potrebnom obrazovanju za nastavu glazbene kulture s obzirom na način obrade pjesme // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 15 (2013), Sp.Ed.No.1; 111-126 (međunarodna recenzija, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 655880 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u mišljenju o potrebnom obrazovanju za nastavu glazbene kulture s obzirom na način obrade pjesme
(Differences in Opinion about the Type of Education Necessary to Implement Music Teaching in View of Song Teaching Variants)

Autori
Jurkić Sviben, Tamara ; Margetić, Nikola

Izvornik
Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje (1848-5189) 15 (2013), Sp.Ed.No.1; 111-126

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
glazbena nastava ; glazbeno obrazovanje ; kompetencije ; način obrade pjesme
(music education ; music lessons ; song teaching variants ; teacher competencies)

Sažetak
U hrvatskome obrazovnom sustavu postoji velika svjesnost o potrebi kvalitetnog obrazovanja budućih učitelja i kontinuiranog jačanja učiteljskih kompetencija. Nastavna praksa izvođenja sata glazbene kulture pokazuje različitu i neujednačenu kvalitetu izvođenja nastave glazbene kulture. Ovo istraživanje želi ispitati mišljenja učitelja s obzirom na način obrade pjesme na satu glazbene kulture o potrebnom obrazovanju za izvođenje nastave glazbe od 1. do 4. razreda osnovne škole. Pretpostavlja se da će učitelji koji obrađuju pjesmu sviranjem na instrumentu smatrati da je za izvođenje nastave potrebno dodatno glazbeno obrazovanje (obrazovanje predmetnih nastavnika), a oni koji obrađuju s pomoću mehaničke reprodukcije da nije. Istraživanje koje se provodilo na 160 učitelja putem anketnih upitnika koji sadrže Likertovu skalu i ispitivanjem razlike u mišljenjima putem t-testa dovelo je do odbacivanja postavljene hipoteze i zaključka da učitelji koji ne obrađuju pjesme sviranjem na instrumentima u većoj mjeri od onih koji obrađuju smatraju da je potrebno dodatno glazbeno obrazovanje za izvođenje nastave glazbene kulture u razrednoj nastavi. Stanje pokazuje kako je potreban daljnji sustavni rad na jačanju učiteljskih kompetencija u glazbenome području.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti, Kroatologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tamara Jurkić Sviben (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Jurkić Sviben, Tamara; Margetić, Nikola
Razlike u mišljenju o potrebnom obrazovanju za nastavu glazbene kulture s obzirom na način obrade pjesme // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 15 (2013), Sp.Ed.No.1; 111-126 (međunarodna recenzija, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Jurkić Sviben, T. & Margetić, N. (2013) Razlike u mišljenju o potrebnom obrazovanju za nastavu glazbene kulture s obzirom na način obrade pjesme. Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 15 (Sp.Ed.No.1), 111-126.
@article{article, author = {Jurki\'{c} Sviben, Tamara and Margeti\'{c}, Nikola}, year = {2013}, pages = {111-126}, keywords = {glazbena nastava, glazbeno obrazovanje, kompetencije, na\v{c}in obrade pjesme}, journal = {Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje}, volume = {15}, number = {Sp.Ed.No.1}, issn = {1848-5189}, title = {Razlike u mi\v{s}ljenju o potrebnom obrazovanju za nastavu glazbene kulture s obzirom na na\v{c}in obrade pjesme}, keyword = {glazbena nastava, glazbeno obrazovanje, kompetencije, na\v{c}in obrade pjesme} }
@article{article, author = {Jurki\'{c} Sviben, Tamara and Margeti\'{c}, Nikola}, year = {2013}, pages = {111-126}, keywords = {music education, music lessons, song teaching variants, teacher competencies}, journal = {Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje}, volume = {15}, number = {Sp.Ed.No.1}, issn = {1848-5189}, title = {Differences in Opinion about the Type of Education Necessary to Implement Music Teaching in View of Song Teaching Variants}, keyword = {music education, music lessons, song teaching variants, teacher competencies} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Social Science Citation Index (SSCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CSA Linguistics&Language Behavior Abstracts
  • CSA Sociological Abstracts
  • SocINDEX with Full Text
  • Social Sciences Citation Index (SSCI)
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font