Pregled bibliografske jedinice broj: 655880
Razlike u mišljenju o potrebnom obrazovanju za nastavu glazbene kulture s obzirom na način obrade pjesme
Razlike u mišljenju o potrebnom obrazovanju za nastavu glazbene kulture s obzirom na način obrade pjesme // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 15 (2013), Sp.Ed.No.1; 111-126 (međunarodna recenzija, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 655880 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike u mišljenju o potrebnom obrazovanju za nastavu glazbene kulture s obzirom na način obrade pjesme
(Differences in Opinion about the Type of Education Necessary to Implement Music Teaching in View of Song Teaching Variants)
Autori
Jurkić Sviben, Tamara ; Margetić, Nikola
Izvornik
Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje (1848-5189) 15
(2013), Sp.Ed.No.1;
111-126
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
glazbena nastava ; glazbeno obrazovanje ; kompetencije ; način obrade pjesme
(music education ; music lessons ; song teaching variants ; teacher competencies)
Sažetak
U hrvatskome obrazovnom sustavu postoji velika svjesnost o potrebi kvalitetnog obrazovanja budućih učitelja i kontinuiranog jačanja učiteljskih kompetencija. Nastavna praksa izvođenja sata glazbene kulture pokazuje različitu i neujednačenu kvalitetu izvođenja nastave glazbene kulture. Ovo istraživanje želi ispitati mišljenja učitelja s obzirom na način obrade pjesme na satu glazbene kulture o potrebnom obrazovanju za izvođenje nastave glazbe od 1. do 4. razreda osnovne škole. Pretpostavlja se da će učitelji koji obrađuju pjesmu sviranjem na instrumentu smatrati da je za izvođenje nastave potrebno dodatno glazbeno obrazovanje (obrazovanje predmetnih nastavnika), a oni koji obrađuju s pomoću mehaničke reprodukcije da nije. Istraživanje koje se provodilo na 160 učitelja putem anketnih upitnika koji sadrže Likertovu skalu i ispitivanjem razlike u mišljenjima putem t-testa dovelo je do odbacivanja postavljene hipoteze i zaključka da učitelji koji ne obrađuju pjesme sviranjem na instrumentima u većoj mjeri od onih koji obrađuju smatraju da je potrebno dodatno glazbeno obrazovanje za izvođenje nastave glazbene kulture u razrednoj nastavi. Stanje pokazuje kako je potreban daljnji sustavni rad na jačanju učiteljskih kompetencija u glazbenome području.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti, Kroatologija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CSA Linguistics&Language Behavior Abstracts
- CSA Sociological Abstracts
- SocINDEX with Full Text
- Social Sciences Citation Index (SSCI)
- Scopus