Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655871

Povezanost čitalačke pismenosti na kraju trećega razreda osnovne škole i predčitačkih vještina učenika


Ćirković, Jasna
Povezanost čitalačke pismenosti na kraju trećega razreda osnovne škole i predčitačkih vještina učenika, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 655871 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost čitalačke pismenosti na kraju trećega razreda osnovne škole i predčitačkih vještina učenika
(Connection between reading literacy at the end of the third grade of primary school and students pre-reading skills)

Autori
Ćirković, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
01.07

Godina
2013

Stranica
73

Mentor
Bežen, Ante

Neposredni voditelj
Budinski, Vesna

Ključne riječi
glasovna analiza i sinteza; čitalačka pismenost; razvoj čitanja; treći razred osnovne škole
(vocal analysis and synthesis; reading literacy; reading development; third grade of elementary school)

Sažetak
Čitalačka pismenost obuhvaća posjedovanje vještine čitanja, ali i primjenu vještine čitanja u različite svrhe, čitalačke navike i stavove te angažman čitatelja koje istraživanja smatraju glavnim pokretačima cjeloživotnog napredovanja u čitanju. Cilj istraživanja provedenog u okviru diplomskog rada je bio utvrditi povezanost između čitalačke pismenosti na kraju trećega razreda i predčitačkih vještina glasovne analize i sinteze učenika mjerenih na početku prvoga razreda. Ostalim problemima istraživanja utvrdila se razlika razine čitalačke pismenosti ovisno o aspektima čitanja, spolu, obrazovanju roditelja i poticanju čitanja u domu. Istraživanje je provedeno na uzorku od 60 učenika, a svaki je učenik rješavao standardizirani test razumijevanja pročitanoga za treći razred osnovne škole. Učenikovi roditelji ispunili su upitnik kojim se ispitalo poticanje čitanja u obiteljskom okruženju. Podatci temeljeni na rezultatima ovog istraživanja mogu pomoći u oblikovanju metodičkog pristupa poučavanju čitanja. Prema rezultatima potrebno je veću pozornost posvetiti pripremnom razdoblju na početku prvoga razreda u kojem se učenike usavršavanjem predčitačkih vještina osposobljava za učenje čitanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Bežen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ćirković, Jasna
Povezanost čitalačke pismenosti na kraju trećega razreda osnovne škole i predčitačkih vještina učenika, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Ćirković, J. (2013) 'Povezanost čitalačke pismenosti na kraju trećega razreda osnovne škole i predčitačkih vještina učenika', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}irkovi\'{c}, Jasna}, year = {2013}, pages = {73}, keywords = {glasovna analiza i sinteza, \v{c}itala\v{c}ka pismenost, razvoj \v{c}itanja, tre\'{c}i razred osnovne \v{s}kole}, title = {Povezanost \v{c}itala\v{c}ke pismenosti na kraju tre\'{c}ega razreda osnovne \v{s}kole i pred\v{c}ita\v{c}kih vje\v{s}tina u\v{c}enika}, keyword = {glasovna analiza i sinteza, \v{c}itala\v{c}ka pismenost, razvoj \v{c}itanja, tre\'{c}i razred osnovne \v{s}kole}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\'{C}irkovi\'{c}, Jasna}, year = {2013}, pages = {73}, keywords = {vocal analysis and synthesis, reading literacy, reading development, third grade of elementary school}, title = {Connection between reading literacy at the end of the third grade of primary school and students pre-reading skills}, keyword = {vocal analysis and synthesis, reading literacy, reading development, third grade of elementary school}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font