Pregled bibliografske jedinice broj: 655845
Poezija kao most ili kako do tolerancije
Poezija kao most ili kako do tolerancije // Veliki vidar, - stoljeće Grigora Viteza / Protrka Štimec, M. ; Zalar, D. ; Zima, D. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 255-268 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 655845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poezija kao most ili kako do tolerancije
(Poetry as a Bridge, or how to achieve Tolerance)
Autori
Velički, Damir ; Velički, Vladimira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Veliki vidar, - stoljeće Grigora Viteza
/ Protrka Štimec, M. ; Zalar, D. ; Zima, D. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 255-268
ISBN
978-953-7210-62-5
Skup
Veliki vidar - stoljeće Grigora Viteza
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.11.2011. - 25.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poezija; prevođenje; tolerancija; njemački jezik; hrvatski znakovni jezik
(poetry; translating; tolerance; German language; Croatian sign language)
Sažetak
Poezija Grigora Viteza jedna je od još uvijek zastupljenijih u hrvatskim odgojno-obrazovnim institucijama, od vrtića do škole. Samim svojim sadržajem brojne pjesme toga pjesnika pridonose razvoju tolerancije i boljim međuljudskim odnosima.U radu se govori o prijevodima pjesama Grigora Viteza na njemački jezik i na hrvatski znakovni jezik. Analiziraju se i naglašavanju teškoće prevođenja poezije, a posebno, zbog njegovih specifičnosti, teškoće prevođenja na hrvatski znakovni jezik. U radu je prikazan i projekt učenja znakovnog jezika s čujućom djecom u dječjem vrtiću, uz pomoć pjesama Grigora Viteza. Na taj način pridonosi se razvijanju tolerancije te smanjivanju predrasuda prema osobama s invaliditetom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271694-1697 - Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (Matijević, Milan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb