Pregled bibliografske jedinice broj: 655822
Metodički pristup lektiri u 4. razredu osnovne škole
Metodički pristup lektiri u 4. razredu osnovne škole, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 655822 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristup lektiri u 4. razredu osnovne škole
(Methodical approach to book report in fourth grade primary school)
Autori
Petković, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
14.07
Godina
2010
Stranica
150
Mentor
Bežen, Ante
Ključne riječi
lektira; hrvatski jezik; osnovna škola; metodika; čitalačke navike; motivacija; učitelj
(reading; the Croatian language; primary school; teaching methods; reading habits; motivation; teacher)
Sažetak
Lektira je sastavni dio nastave hrvatskog jezika u osnovnoj školi, no nije samo čitanje određenog djela propisanog nastavnim planom i programom. Ona je zamišljanje, promišljanje i doživljavanje pročitanoga uz razvoj kritičkog mišljenja, čitalačkih navika i kulturološkog odgoja. Problemi s kojima se susreće učenik jesu zastarjelost naslova, nepostojanje čitalačkih navika i nezainteresiranost što izaziva nedovoljnu motiviranost. Posao učitelja je različitim metodičkim postupcima i metodama zainteresirati učenika i učiniti čitača s razvijenim književnim ukusom. Dobrom motivacijom i aktivnim sudjelovanjem, kod učenika se razvija divergentno mišljenje i želju za usvajanjem novih čitalačkih saznanja i iskustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija