Pregled bibliografske jedinice broj: 655807
Povezanost između ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha
Povezanost između ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 655807 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost između ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha
(Relationship between goal orientations and academic achievement)
Autori
Petra Bolfek
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
Podatak o recenziji nije dostupan
Godina
2013
Stranica
31
Mentor
Majda Rijavec
Ključne riječi
ciljne orijentacije u učenju; školski uspjeh; rodne razlike; opći uspjeh
(goal orientations; academic achievement; gender differences)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi povezanost između ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha na kraju prethodne školske godine i iz nastavnih predmeta hrvatskoga jezika i matematike. U istraživanju je sudjelovalo 106 učenika 4. i 5. razreda Osnovne škole „Ljudevit Gaj“, Krapina, Krapinsko-zagorska županija koji su ispunjavali Upitnik ciljnih orijentacija u učenju. Rezultati su pokazali da se djevojčice i dječaci nisu statistički značajno razlikovali u ciljnim orijentacijama. Dobivena je značajna pozitivna povezanost između ciljne orijentacije na učenje i indikatora školskog uspjeha, te negativna korelacija između ciljne orijentacije izbjegavanja truda i općeg školskog uspjeha i ocjene iz hrvatskog jezika. Nije bilo statistički značajne povezanosti između orijentacije na izvedbu i indikatora školskog uspjeha. Ovi rezultati potvrdili su neka od ranijih istraživanja o povezanosti školskog uspjeha i akademskog postignuća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija