Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655799

Utjecaj provođenja programa pozitivne psihologije na optimizam učenika i razredno ozračje u četvrtom razredu osnovne škole


Melita Ivanković
Utjecaj provođenja programa pozitivne psihologije na optimizam učenika i razredno ozračje u četvrtom razredu osnovne škole, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 655799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj provođenja programa pozitivne psihologije na optimizam učenika i razredno ozračje u četvrtom razredu osnovne škole
(Effects of teaching positive psychology to fourth graders on optimism and classroom climate)

Autori
Melita Ivanković

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2011

Stranica
130

Mentor
Majda Rijavec

Ključne riječi
osnovna škola; program pozitivne psihologije; optimizam; pesimizam; razredno ozračje
(elementary school; positive psychology program; optimism; pessimism; classroom environment.)

Sažetak
Istraživanje je provedeno s ciljem provjere utjecaja provođenja programa pozitivne psihologije na optimizam i razredno ozračje učenika četvrtih razreda osnovne škole. U istraživanju je sudjelovalo 125 učenika iz tri osnovne škole u Zagrebu, odnosno šest razreda, koji su bili podijeljeni u eksperimentalnu (N=62) i kontrolnu (N=63) skupinu. Program pozitivne psihologije u eksperimentalnoj skupini provođen je jednom tjedno tijekom tri mjeseca na satu razredne zajednice. U kontrolnoj skupini nije se provodio program nego uobičajene aktivnosti na tom satu. Upitnici Moj razred za mjerenje razrednog ozračja i Upitnik za određivanje atribucijskog stila kod djece za mjerenje optimizma i pesimizma primijenjeni su na početku i na kraju istraživanja. Rezultati su obrađeni dvosmjernom analizom varijance s ponovljenim mjerenjima na jednom faktoru. U eksperimentalnoj skupini došlo je do značajnog povećanja optimizma u odnosu na kontrolnu. Nije bilo značajnih promjena ni u razini pesimizma kao niti u jednoj dimenziji razrednog ozračja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Majda Rijavec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Melita Ivanković
Utjecaj provođenja programa pozitivne psihologije na optimizam učenika i razredno ozračje u četvrtom razredu osnovne škole, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
Melita Ivanković (2011) 'Utjecaj provođenja programa pozitivne psihologije na optimizam učenika i razredno ozračje u četvrtom razredu osnovne škole', magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2011}, pages = {130}, keywords = {osnovna \v{s}kola, program pozitivne psihologije, optimizam, pesimizam, razredno ozra\v{c}je}, title = {Utjecaj provo\djenja programa pozitivne psihologije na optimizam u\v{c}enika i razredno ozra\v{c}je u \v{c}etvrtom razredu osnovne \v{s}kole}, keyword = {osnovna \v{s}kola, program pozitivne psihologije, optimizam, pesimizam, razredno ozra\v{c}je}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2011}, pages = {130}, keywords = {elementary school, positive psychology program, optimism, pessimism, classroom environment.}, title = {Effects of teaching positive psychology to fourth graders on optimism and classroom climate}, keyword = {elementary school, positive psychology program, optimism, pessimism, classroom environment.}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font