Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655792

Izvori stresa, suočavanje sa stresom i životno zadovoljstvo učitelja razredne i predmetne nastave


Brkić, Ivica
Izvori stresa, suočavanje sa stresom i životno zadovoljstvo učitelja razredne i predmetne nastave, 2010., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 655792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izvori stresa, suočavanje sa stresom i životno zadovoljstvo učitelja razredne i predmetne nastave
(Stressors, coping with stress and life satisfaction of)

Autori
Brkić, Ivica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2010

Stranica
89

Mentor
Majda Rijavec

Ključne riječi
izvori stresa; suočavanje sa stresom; životno zadovoljstvo; učitelji razredne nastave; učitelji predmetne nastave
(stressors; coping with stress; life satisfaction; class teachers; subject teachers)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi postoje li razlike u izvorima stresa (uvjeti na poslu i odnosi na poslu), strategijama suočavanja sa stresom (usmjerenost na problem, usmjerenost na emocije, distrakcija i socijalna diverzija), te životnom zadovoljstvu između učitelja razredne i učitelja predmetne nastave. Istraživanje je provedeno u 8 osnovnih škola u gradu Zagrebu na uzorku od 180 učitelja (84 učitelja razredne i 96 učitelja predmetne nastave). Rezultati t-testa su pokazali da nije bilo statistički značajne razlike u izvorima stresa, strategijama suočavanja sa stresom niti u životnom zadovoljstvu. Rezultati multiple regresijske analize pokazali su da su suočavanje usmjereno na problem i suočavanje usmjereno na emocije bitni prediktori životnog zadovoljstva. Oni učitelji koji za strategiju suočavanja sa stresom odabiru usmjerenost na problem imaju veće životno zadovoljstvo, dok oni učitelji koji za suočavanje sa stresom odabiru usmjerenost na emocije imaju manje životno zadovoljstvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Majda Rijavec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brkić, Ivica
Izvori stresa, suočavanje sa stresom i životno zadovoljstvo učitelja razredne i predmetne nastave, 2010., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
Brkić, I. (2010) 'Izvori stresa, suočavanje sa stresom i životno zadovoljstvo učitelja razredne i predmetne nastave', magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Brki\'{c}, Ivica}, year = {2010}, pages = {89}, keywords = {izvori stresa, suo\v{c}avanje sa stresom, \v{z}ivotno zadovoljstvo, u\v{c}itelji razredne nastave, u\v{c}itelji predmetne nastave}, title = {Izvori stresa, suo\v{c}avanje sa stresom i \v{z}ivotno zadovoljstvo u\v{c}itelja razredne i predmetne nastave}, keyword = {izvori stresa, suo\v{c}avanje sa stresom, \v{z}ivotno zadovoljstvo, u\v{c}itelji razredne nastave, u\v{c}itelji predmetne nastave}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Brki\'{c}, Ivica}, year = {2010}, pages = {89}, keywords = {stressors, coping with stress, life satisfaction, class teachers, subject teachers}, title = {Stressors, coping with stress and life satisfaction of}, keyword = {stressors, coping with stress, life satisfaction, class teachers, subject teachers}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font