Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655787

Odnos između straha od ispitivanja, ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha u osnovnoj školi


Ines Stanišak Pilatuš
Odnos između straha od ispitivanja, ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha u osnovnoj školi, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 655787 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos između straha od ispitivanja, ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha u osnovnoj školi
(Relationship between test anxiety, goal orientations and academic achievement)

Autori
Ines Stanišak Pilatuš

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
Podatak o recenziji nije dostupan

Godina
2011

Stranica
78

Mentor
Majda Rijavec

Ključne riječi
ciljne orijentacije; spolne razlike u ciljnim orijentacijama; dobne razlike u ciljnim orijentacijama; školski uspjeh; primarno obrazovanje
(goal orientations; gender differences in goal orientations; age differences in goal orientations; academic achievement; primary education)

Sažetak
Cilj istraživanja bio ispitati dobne i spolne razlike u ciljnim orijentacijama kod učenika tijekom osnovnoškolskog školovanja kao i njihovu povezanost sa općom školskim uspjehom te ocjenama iz matematike i hrvatskog jezika. U istraživanju je sudjelovalo 226 učenika od trećeg do osmog razreda dviju osnovnih škola, od toga 132 učenice i 134 učenika. Primijenjen je Upitnik ciljnih orijentacija u učenju (Nimeivirta, 1999). Rezultati su pokazali da za sve tri ciljne orijentacije postoje statistički značajne dobne razlike. Postoji trend da se s godinama školovanja smanjuje orijentacija na učenje, a povećava orijentacija na izbjegavanje truda. Općenito, djevojčice su više od dječaka orijentirane na učenje, dok su dječaci više od djevojčica orijentirani na izbjegavanje truda. No, to vrijedi uglavnom za mlađe učenike, dok kasnije ta razlika nestaje. Provedene logističke regresijske analize pokazale su da je jedini značajan prediktor za sve tri mjere školskog uspjeha na cijelom uzroku bila orijentacija na učenje. Ključne riječi: ciljne orijentacije, spolne razlike u ciljnim orijentacijama, dobne razlike u ciljnim orijentacijama, školski uspjeh, primarno obrazovanje

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Majda Rijavec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ines Stanišak Pilatuš
Odnos između straha od ispitivanja, ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha u osnovnoj školi, 2011., magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
Ines Stanišak Pilatuš (2011) 'Odnos između straha od ispitivanja, ciljnih orijentacija u učenju i školskog uspjeha u osnovnoj školi', magistarski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2011}, pages = {78}, keywords = {ciljne orijentacije, spolne razlike u ciljnim orijentacijama, dobne razlike u ciljnim orijentacijama, \v{s}kolski uspjeh, primarno obrazovanje}, title = {Odnos izme\dju straha od ispitivanja, ciljnih orijentacija u u\v{c}enju i \v{s}kolskog uspjeha u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {ciljne orijentacije, spolne razlike u ciljnim orijentacijama, dobne razlike u ciljnim orijentacijama, \v{s}kolski uspjeh, primarno obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2011}, pages = {78}, keywords = {goal orientations, gender differences in goal orientations, age differences in goal orientations, academic achievement, primary education}, title = {Relationship between test anxiety, goal orientations and academic achievement}, keyword = {goal orientations, gender differences in goal orientations, age differences in goal orientations, academic achievement, primary education}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font