Pregled bibliografske jedinice broj: 655757
Problem disleksije u kurikulu ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika
Problem disleksije u kurikulu ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika // Kurikul ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika / Bežen, Ante ; Majhut, Berislav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 321-334 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 655757 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Problem disleksije u kurikulu ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika
(The problem of dyslexia in curriculum of early croatian/mother tongue language learning)
Autori
Erdeljac, Vlasta ; Franc, Vendi
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kurikul ranog učenja hrvatskoga/materinskoga jezika
/ Bežen, Ante ; Majhut, Berislav - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013, 321-334
ISBN
978-953-7210-59-5
Skup
Peti specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga/materinskoga jezika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 11.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Demonstracija
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
disleksija; rano učenje materinskog jezika
(dyslexia; early mother tongue language learning)
Sažetak
Ovaj rad bavi se znanstveno-istraživačkim i iskustveno utemeljenim razlozima zašto je problem disleksije važno uvesti u redovite programe edukacije nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270674-0724 - Hrvatska bibliografija dječjih knjiga do 1945. (Majhut, Berislav, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb