Pregled bibliografske jedinice broj: 655730
Epistemološke osnove metodike hrvatskoga i metodike njemačkoga jezika - usporedna analiza
Epistemološke osnove metodike hrvatskoga i metodike njemačkoga jezika - usporedna analiza, 2012., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 655730 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Epistemološke osnove metodike hrvatskoga i metodike njemačkoga jezika - usporedna analiza
(Epistemological basis of methodology of Croatian and methodology of German language teaching - comparative analysis)
Autori
Mužar, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.12
Godina
2012
Stranica
66
Mentor
Bežen, Ante
Neposredni voditelj
Budinski, Vesna
Ključne riječi
metodika; didaktika; odgojno-obrazovni proces
(teaching methodology; didactics; educational system)
Sažetak
U radu se objašnjava odnos metodike i didaktike te ističu razlike s obzirom na specifičnosti metodike hrvatskoga jezika. Prikazana je dihotomija metodike i didaktike u Njemačkoj i razlike u odnosu na metodiku i didaktiku u Hrvatskoj. Provedena je usporedba programa njemačkih pokrajina Baden-Wuerttemberg i Sjeverne Rajne - Vestfalije s Nastavnim programom predmeta Hrvatski jezik. Utvrđene su sličnosti i razlike u strukturi i sadržaju nastavnih programa. Utvrđeno je kako je metodika kao znanstvena disciplina razvijenija u Hrvatskoj nego u Njemačkoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija