Pregled bibliografske jedinice broj: 655712
Glasovna osviještenost i osjetljivost (glasovna analiza i sinteza) učenika krajem prvog polugodišta prvoga razreda osnovne škole - empirijsko istraživanje
Glasovna osviještenost i osjetljivost (glasovna analiza i sinteza) učenika krajem prvog polugodišta prvoga razreda osnovne škole - empirijsko istraživanje, 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 655712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glasovna osviještenost i osjetljivost (glasovna analiza i sinteza) učenika krajem prvog polugodišta prvoga razreda osnovne škole - empirijsko istraživanje
(Students phonological awareness and phonological perceptibility (vocal analysis and syntesis)in the end of the first semester of the first grade - empirical research)
Autori
Periš, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
02.10
Godina
2013
Stranica
72
Mentor
Bežen, Ante
Neposredni voditelj
Budinski, Vesna
Ključne riječi
glasovna osvještenost; glasovna osjetljivost; glasovna analiza i sinteza; početno čitanje i pisanje; kraj prvog polugodišta prvog razreda
(phonological awareness; phonological perceptibility; phonological analysis and syntesis; initial reading and writing; the end of the first semester of the first grade)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je procijeniti razinu glasovne osvještenosti i glasovne osjetljivosti na uzorku učenika prvih razreda triju osnovnih škola (N=89). Rezultati su pokazali da demografski podatci ne utječu na razinu glasovne analize i sinteze te da su u ukupnom rezultatu učenici vrlo uspješni u rješavanju zadataka glasovne osvještenosti i osjetljivosti. Podatci dobiveni u istraživanju daju uvid u metodički pristup i njegov utjecaj na učenička postignuća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija