Pregled bibliografske jedinice broj: 655696
Fonološka svjesnost i prijenos glasa u slovo kao podloga za pouku u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku na kraju prvoga polugodišta prvoga razreda - empirijsko istraživanje (Dubrovačko-neretvanska županija)
Fonološka svjesnost i prijenos glasa u slovo kao podloga za pouku u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku na kraju prvoga polugodišta prvoga razreda - empirijsko istraživanje (Dubrovačko-neretvanska županija), 2013., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 655696 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Fonološka svjesnost i prijenos glasa u slovo kao podloga za pouku u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku na kraju prvoga polugodišta prvoga razreda - empirijsko istraživanje (Dubrovačko-neretvanska županija)
(Phonological awareness and a sound into letter transmission as a basis for instruction in initial reading and writing in the Croatian language at the end of the first semester of first grade - empirical research (Dubrovačko-neretvanska county))
Autori
Mazavac, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.09
Godina
2013
Stranica
102
Mentor
Bežen, Ante
Neposredni voditelj
Budinski, Vesna
Ključne riječi
fonološka svjesnost; prijenos glasa u slovo; početno čitanje i pisanje
(phonological awareness; transmission of a sound into a letter; elementary reading and writing)
Sažetak
Glavni cilj istraživanja bio je procijeniti razini fonološke svjesnosti i prijenosa glasa u slovo učenika na kraju prvoga polugodišta prvoga razreda, kao preduvjeta za pouku u početnom čitanju i pisanju (N=110). Istraživanje je provedeno u Dubrovačko-neretvanskoj županiji. Uspostavlja se veza s metodičkim pristupom kojemu su učenici izloženi na poičetku prvoga razreda. Rezultati istraživanja pokazuju da su djeca uspješnija u zadatcima slušne percepcije i slušnog razlikovanja u odnosu na slušno prepoznavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija