Pregled bibliografske jedinice broj: 655685
Markers of definiteness and indefiniteness in English - an analysis of their acquisition in early EFL
Markers of definiteness and indefiniteness in English - an analysis of their acquisition in early EFL // Redefining Tradition: Children's Literature, Contemporary Communication, Languages, and Child / Bežen, Ante ; Majhut, Berislav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 421-427 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 655685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Markers of definiteness and indefiniteness in English - an analysis of their acquisition in early EFL
Autori
Zergollern-Miletić, Lovorka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Redefining Tradition: Children's Literature, Contemporary Communication, Languages, and Child
/ Bežen, Ante ; Majhut, Berislav - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 421-427
ISBN
978-953-7210-43-4
Skup
Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika (RUHMS) - 4
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 11.11.2010. - 12.11.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
definiteness; indefiniteness; early EFL
Sažetak
The paper presents the results of an analysis conducted within the project Early acquisition of English as a foreign language: the analysis of the learner's interlanguage. The analysis focuses on the acquisition of the markers of definiteness in English (articles, demonstratives, indefinite pronouns, possessives and quantifiers).
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301001-0988 - Usvajanje engleskoga jezika od rane dobi: analiza učenikova međujezika (Mihaljević-Djigunović, Jelena, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Lovorka Zergollern-Miletić
(autor)