Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655539

Višemodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturoloških osobitosti i globalizacije


Miškulin Saletović, Lucia
Višemodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturoloških osobitosti i globalizacije // Kroatologija, 2 (2011), 1; 240-245 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 655539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Višemodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturoloških osobitosti i globalizacije
(Multimodal advertising texts as a result of the interplay between cultural features and globalization)

Autori
Miškulin Saletović, Lucia

Izvornik
Kroatologija (1847-8050) 2 (2011), 1; 240-245

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
višemodalni reklamni tekstovi; globalizacija; kulturološke razlike
(multimodal advertising texts; globalization; cross-cultural and intercultural differences)

Sažetak
Prikaz knjige urednica Sylvije Bendel i Gudrun Held Werbung – grenzenlos. Multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich, Peter Lang, Frankfurt, 2008

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lucia Miškulin Saletović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miškulin Saletović, Lucia
Višemodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturoloških osobitosti i globalizacije // Kroatologija, 2 (2011), 1; 240-245 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Miškulin Saletović, L. (2011) Višemodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturoloških osobitosti i globalizacije. Kroatologija, 2 (1), 240-245.
@article{article, author = {Mi\v{s}kulin Saletovi\'{c}, Lucia}, year = {2011}, pages = {240-245}, keywords = {vi\v{s}emodalni reklamni tekstovi, globalizacija, kulturolo\v{s}ke razlike}, journal = {Kroatologija}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1847-8050}, title = {Vi\v{s}emodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturolo\v{s}kih osobitosti i globalizacije}, keyword = {vi\v{s}emodalni reklamni tekstovi, globalizacija, kulturolo\v{s}ke razlike} }
@article{article, author = {Mi\v{s}kulin Saletovi\'{c}, Lucia}, year = {2011}, pages = {240-245}, keywords = {multimodal advertising texts, globalization, cross-cultural and intercultural differences}, journal = {Kroatologija}, volume = {2}, number = {1}, issn = {1847-8050}, title = {Multimodal advertising texts as a result of the interplay between cultural features and globalization}, keyword = {multimodal advertising texts, globalization, cross-cultural and intercultural differences} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font