Pregled bibliografske jedinice broj: 655539
Višemodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturoloških osobitosti i globalizacije
Višemodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturoloških osobitosti i globalizacije // Kroatologija, 2 (2011), 1; 240-245 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 655539 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Višemodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturoloških osobitosti i globalizacije
(Multimodal advertising texts as a result of the interplay between cultural features and globalization)
Autori
Miškulin Saletović, Lucia
Izvornik
Kroatologija (1847-8050) 2
(2011), 1;
240-245
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
višemodalni reklamni tekstovi; globalizacija; kulturološke razlike
(multimodal advertising texts; globalization; cross-cultural and intercultural differences)
Sažetak
Prikaz knjige urednica Sylvije Bendel i Gudrun Held Werbung – grenzenlos. Multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich, Peter Lang, Frankfurt, 2008
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
Profili:
Lucia Miškulin Saletović
(autor)