Pregled bibliografske jedinice broj: 655378
Važnost suradnje u radu s učenicima s teškoćama- stanje u Osječko-baranjskoj županiji
Važnost suradnje u radu s učenicima s teškoćama- stanje u Osječko-baranjskoj županiji // Unapređenje kvalitete života djece i mladih
Split, Hrvatska, 2013. (poster, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 655378 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost suradnje u radu s učenicima s teškoćama- stanje u Osječko-baranjskoj županiji
(The importance of collaboration in the education of children with disabilities – the Osijek- Baranja County overview)
Autori
Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Osmančević Katkić, Lejla ; Opačak, Tatjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih
/ - , 2013
Skup
IV Međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 22.06.2013. - 23.06.2013
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
učenici s teškoćama ; inkluzija ; suradnja ; Osječko-baranjska županija
(children with disabilities ; educational integration ; collaboration ; Osijek-Baranja County)
Sažetak
Edukacijsko uključivanje je zasigurno jedan od najvažnijih edukacijskih izazova u svijetu, u 21. stoljeću. Poznato je da se značajan broj učenika s teškoćama osnovnoškolske dobi ne može uspješno uključiti u školovanje bez specifične vrste podrške u obitelji i školi. Uz nedostatak stručnjaka za rad s učenicima s teškoćama u školama, učenici i njihove obitelji često su prepušteni suočavanju s nizom problema (Vračić, 2007) koji direktno utječu na kvalitetu njihova života. Uključivanje djece s teškoćama u odgojno obrazovni sustav podrazumijeva suradnju među svim sudionicima tog procesa. Suradnički odnosi se smatraju izuzetno važnim područjem (Purcell i sur., 2007), a suradnja se promatra kao strategija koja unaprjeđuje inkluziju i značajno povećava šanse za njen uspjeh. Suradnički odnos između učitelja i stručnih suradnika predstavlja simbol uspješnih inkluzivnih programa (Peck i sur. 1993 ; prema Odom, Diamond, 1998). U ovom radu će se prikazati podatci o uključivanja učenika s teškoćama u Osječko-baranjskoj županiji, prepreke u ostvarivanju uključivanja te postojanje/nepostojanje uvjeta za uspostavljanje suradnje među akterima procesa uključivanja. Prikupljeni podatci će biti analizirani metodom deskriptivne statistike.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija