Pregled bibliografske jedinice broj: 655365
Matematika dodirom
Matematika dodirom // Mathematics teaching for the future / Pavleković, Margita ; Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica (ur.).
Zagreb: Element, 2013. str. 336-341
CROSBI ID: 655365 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematika dodirom
(Touch Math)
Autori
Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Pavleković, Ivana ; Mihaljević, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Mathematics teaching for the future
Urednik/ci
Pavleković, Margita ; Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica
Izdavač
Element
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
336-341
ISBN
978-953-197-583-4
Ključne riječi
strategije zbrajanja ; matematika dodirom ; učenici s teškoćama
(addition strategies ; touch math ; students with difficulties)
Sažetak
Važeći dokumenti velikoga broja zemalja u Europi daju prednost obrazovanju djece različitih razina znanja, vještina i sposobnosti koji pripadaju istoj generaciji. Istodobno se određeni broj učenika isključuje iz škola zbog neuspjeha (EC, 2001, prema Bartolo i sur., 2007). Poremećaji učenja matematike uočavaju se u padu postignuća s obzirom na dob, obrazovanje i razinu inteligencije. U redovitim razrednim odjelima potrebna je prilagodba i priprema za podučavanje matematike, i to ne samo za učenike s teškoćama nego za sve učenike. „Matematika dodirom“ inovativna je metoda poučavanja koja povećava matematička postignuća u procesima zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja. Program „matematike dodirom“ osigurava multisenzoran pristup i postupne instrukcije koje se koriste notacijom točaka za svaki broj (ne brojevnim pravcem) kojim se mogu koristiti učenici s poteškoćama pamćenja činjenica. Korist multisenzornih metoda u podučavanju osnovnih pojmova u matematici potvrdila su mnoga istraživanja (Scott, 1993 ; Thornton, Jones i Toohey, 1983 ; prema Calik i Kargin, 2010). Poučavanje metodom „matematika dodirom“, temeljeno je na neposrednom pristupu poučavanja, učinkovito je, održivo, može se generalizirati i socijalno je vrijedno pri poučavanju osnovnih vještina zbrajanja učenika s teškoćama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika