Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655365

Matematika dodirom


Krampač-Grljušić, Aleksandra; Pavleković, Ivana; Mihaljević, Monika
Matematika dodirom // Mathematics teaching for the future / Pavleković, Margita ; Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica (ur.).
Zagreb: Element, 2013. str. 336-341


CROSBI ID: 655365 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Matematika dodirom
(Touch Math)

Autori
Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Pavleković, Ivana ; Mihaljević, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Mathematics teaching for the future

Urednik/ci
Pavleković, Margita ; Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica

Izdavač
Element

Grad
Zagreb

Godina
2013

Raspon stranica
336-341

ISBN
978-953-197-583-4

Ključne riječi
strategije zbrajanja ; matematika dodirom ; učenici s teškoćama
(addition strategies ; touch math ; students with difficulties)

Sažetak
Važeći dokumenti velikoga broja zemalja u Europi daju prednost obrazovanju djece različitih razina znanja, vještina i sposobnosti koji pripadaju istoj generaciji. Istodobno se određeni broj učenika isključuje iz škola zbog neuspjeha (EC, 2001, prema Bartolo i sur., 2007). Poremećaji učenja matematike uočavaju se u padu postignuća s obzirom na dob, obrazovanje i razinu inteligencije. U redovitim razrednim odjelima potrebna je prilagodba i priprema za podučavanje matematike, i to ne samo za učenike s teškoćama nego za sve učenike. „Matematika dodirom“ inovativna je metoda poučavanja koja povećava matematička postignuća u procesima zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja. Program „matematike dodirom“ osigurava multisenzoran pristup i postupne instrukcije koje se koriste notacijom točaka za svaki broj (ne brojevnim pravcem) kojim se mogu koristiti učenici s poteškoćama pamćenja činjenica. Korist multisenzornih metoda u podučavanju osnovnih pojmova u matematici potvrdila su mnoga istraživanja (Scott, 1993 ; Thornton, Jones i Toohey, 1983 ; prema Calik i Kargin, 2010). Poučavanje metodom „matematika dodirom“, temeljeno je na neposrednom pristupu poučavanja, učinkovito je, održivo, može se generalizirati i socijalno je vrijedno pri poučavanju osnovnih vještina zbrajanja učenika s teškoćama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Krampač-Grljušić, Aleksandra; Pavleković, Ivana; Mihaljević, Monika
Matematika dodirom // Mathematics teaching for the future / Pavleković, Margita ; Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica (ur.).
Zagreb: Element, 2013. str. 336-341
Krampač-Grljušić, A., Pavleković, I. & Mihaljević, M. (2013) Matematika dodirom. U: Pavleković, M., Kolar-Begović, Z. & Kolar-Šuper, R. (ur.) Mathematics teaching for the future. Zagreb, Element, str. 336-341.
@inbook{inbook, author = {Krampa\v{c}-Grlju\v{s}i\'{c}, Aleksandra and Pavlekovi\'{c}, Ivana and Mihaljevi\'{c}, Monika}, year = {2013}, pages = {336-341}, keywords = {strategije zbrajanja, matematika dodirom, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama}, isbn = {978-953-197-583-4}, title = {Matematika dodirom}, keyword = {strategije zbrajanja, matematika dodirom, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Krampa\v{c}-Grlju\v{s}i\'{c}, Aleksandra and Pavlekovi\'{c}, Ivana and Mihaljevi\'{c}, Monika}, year = {2013}, pages = {336-341}, keywords = {addition strategies, touch math, students with difficulties}, isbn = {978-953-197-583-4}, title = {Touch Math}, keyword = {addition strategies, touch math, students with difficulties}, publisher = {Element}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font