Pregled bibliografske jedinice broj: 655333
Pozitivni i negativni aspekti platformi za učenje na daljinu Moodle i WebCT u nastavi stranih jezika
Pozitivni i negativni aspekti platformi za učenje na daljinu Moodle i WebCT u nastavi stranih jezika // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 2 (2011), 1; 83-94 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 655333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozitivni i negativni aspekti platformi za učenje na daljinu Moodle i WebCT u nastavi stranih jezika
(Positive and Negative Aspects of Distant Education Platforms Moodle and WebCT in Foreign Language Teaching)
Autori
Mikulan, Krunoslav ; Legac, Vladimir ; Siročić, Dunja
Izvornik
Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu (1847-702X) 2
(2011), 1;
83-94
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
učenje na daljinu; Moodle; WebCT; nastava stranih jezika
(distance education; Moodle; WebCT; foreign language teaching)
Sažetak
Iako su nove tehnologije postale sastavnim dijelom života mladih, nastavnici stranih jezika u Hrvatskoj još ne dobivaju dostatnu naobrazbu iz multimedijske i računalne nastave stranih jezika. U okviru kolegija Multimedijska nastava engleskog jezika i Odabrani tekstovi engleske književnosti studenti Učiteljskoga fakulteta iz Zagreba - Odsjeka Čakovec u proteklih nekoliko godina imali su prilike sudjelovati u on-line suradnji sa studentima Pedagoškoga fakulteta u Heidelbergu te raditi s platformama za učenje na daljinu Moodle i WebCT. Iz njihovih iskustava proizlazi da je od izuzetne važnosti da nastavnici steknu multimedijske kompetencije u nastavi stranih jezika, ali i da je za mlađe učenike važnije da se nastava provodi na klasičan način, dok se za starije učenike učenje na daljinu može provoditi kako bi nastava bila zanimljivija i prilagođena individualnim potrebama učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb