Pregled bibliografske jedinice broj: 655252
Razvoj i poučavanje pismenog izražavanja u kontekstu cjeloživotnog učenja
Razvoj i poučavanje pismenog izražavanja u kontekstu cjeloživotnog učenja // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj (svezak 3) / Uzelac, Vinka, Vujičić, Lidija, Boneta, Željko (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 133-138 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 655252 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj i poučavanje pismenog izražavanja u kontekstu cjeloživotnog učenja
(Development and teaching of written expression in the context of lifelong education)
Autori
Nikčević-Milković, Anela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj (svezak 3)
/ Uzelac, Vinka, Vujičić, Lidija, Boneta, Željko - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 133-138
ISBN
978-953-98445-4-5
Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pismeno izražavanje; interakcijski ili procesni pristup poučavanju pismenog izražavanja; cjeloživotno učenje
(written expression; interaction or process approach; lifelong ecucation)
Sažetak
U radu ćemo govoriti o poučavanju pismenog izražavanja učenika i studenata iz perspektive kognitivne i edukacijske psihologije. Umjesto tradicionalnog produktu orijentiranog pristupa u učenju pisanja tekstova preporuča se interakcijski ili procesni pristup. Cjeloživotno učenje je koncept koji naglašava obrazovanje tijekom cijelog života te osobni angažman pojedinca i samoučenje. S obzirom da je pismeno izražavanje vrlo kompleksna vještina, ona se uči kroz cjelokupno formalno obrazovanje, kroz različite oblike neformalnog obrazovanja, kao i samoučenjem pojedinca tijekom cijeloga života. Pismeno izražavanje sastavnica je velikog broja suvremeniih zanimanja, dok s druge strane istraživanja pokazuju da pojedinci najmanje od sve komunikacije vole i koriste pisanje. U radu ćemo pokazati i rezultate istraživanja kvalitete pismenog izražavanja studenata učiteljskih fakulteta.
Izvorni jezik
Hrvatski