Pregled bibliografske jedinice broj: 655233
Razvoj neuromarketinga i njegove primjene
Razvoj neuromarketinga i njegove primjene, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 655233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj neuromarketinga i njegove primjene
(Development of neuromarketing and it's application)
Autori
Božić, Natalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2012
Stranica
42
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
marketing; neuromarketing; istraživanje tržišta; metoda; ponašanje; potrošač; podsvijest; marka; oglas
(marketing; neuromarketing; market research; method; behavior; consumer; subconscious; brand; advertisement)
Sažetak
Predmet rada je istraživanje teorijskih doprinosa o neuromarketingu zbog boljeg razumijevanja njegove uloge i važnosti za opstanak i održavanje konkurentske prednosti poduzeća. Osnovni ciljevi rada su definiranje neuromarketinga, analiziranje postojećih dostupnih izvora podataka o neuromarketinškim metodama i načinu njihova funkcioniranja, njihove važnosti za istraživanje ponašanja potrošača te proučavanje primjene neuromarketinških metoda. Podaci korišteni u ovom radu su sekundarni podaci, dakle prikupljeni su prethodno za neke druge svrhe. Većina korištenih podataka prikupljena je iz literature stranih autora, dok je manjim dijelom korištena literatura domaćih autora – tu se radi o udžbenicima na temu marketinga. Od stranih autora korišteni su također udžbenici, ali isto tako i članci vezani uz neuromarketing i istraživanja iz tog područja objavljena u stručnim časopisima. Radom je potvrđeno kako neuromarketing predstavlja novije znanstveno područje koje između ostalog omogućuje korištenje medicinskih pomagala i tehnologije s ciljem istraživanja ponašanja potrošača. Primjena neuromarketinga u ove svrhe nije još potpuno prihvaćena od strane poduzeća i javnosti, te se još uvijek nalazi u fazi razvoja i testiranja. Ipak, neuromarketinške metode mogle bi predstavljati prekretnicu u istraživanju tržišta, shvaćanju ponašanja potrošača i njihovog donošenja odluka o kupnji, te time uvelike pomoći poduzećima u razumijevanju njihove okoline. Međutim, zbog opasnosti od narušavanja potrošačeve privatnosti, potreban je velik oprez i dobre granice u ispitivanju i testiranju potrošača primjenom neuromarketinških metoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija