Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655233

Razvoj neuromarketinga i njegove primjene


Božić, Natalija
Razvoj neuromarketinga i njegove primjene, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 655233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj neuromarketinga i njegove primjene
(Development of neuromarketing and it's application)

Autori
Božić, Natalija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2012

Stranica
42

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
marketing; neuromarketing; istraživanje tržišta; metoda; ponašanje; potrošač; podsvijest; marka; oglas
(marketing; neuromarketing; market research; method; behavior; consumer; subconscious; brand; advertisement)

Sažetak
Predmet rada je istraživanje teorijskih doprinosa o neuromarketingu zbog boljeg razumijevanja njegove uloge i važnosti za opstanak i održavanje konkurentske prednosti poduzeća. Osnovni ciljevi rada su definiranje neuromarketinga, analiziranje postojećih dostupnih izvora podataka o neuromarketinškim metodama i načinu njihova funkcioniranja, njihove važnosti za istraživanje ponašanja potrošača te proučavanje primjene neuromarketinških metoda. Podaci korišteni u ovom radu su sekundarni podaci, dakle prikupljeni su prethodno za neke druge svrhe. Većina korištenih podataka prikupljena je iz literature stranih autora, dok je manjim dijelom korištena literatura domaćih autora – tu se radi o udžbenicima na temu marketinga. Od stranih autora korišteni su također udžbenici, ali isto tako i članci vezani uz neuromarketing i istraživanja iz tog područja objavljena u stručnim časopisima. Radom je potvrđeno kako neuromarketing predstavlja novije znanstveno područje koje između ostalog omogućuje korištenje medicinskih pomagala i tehnologije s ciljem istraživanja ponašanja potrošača. Primjena neuromarketinga u ove svrhe nije još potpuno prihvaćena od strane poduzeća i javnosti, te se još uvijek nalazi u fazi razvoja i testiranja. Ipak, neuromarketinške metode mogle bi predstavljati prekretnicu u istraživanju tržišta, shvaćanju ponašanja potrošača i njihovog donošenja odluka o kupnji, te time uvelike pomoći poduzećima u razumijevanju njihove okoline. Međutim, zbog opasnosti od narušavanja potrošačeve privatnosti, potreban je velik oprez i dobre granice u ispitivanju i testiranju potrošača primjenom neuromarketinških metoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Božić, Natalija
Razvoj neuromarketinga i njegove primjene, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Božić, N. (2012) 'Razvoj neuromarketinga i njegove primjene', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{z}i\'{c}, Natalija}, year = {2012}, pages = {42}, keywords = {marketing, neuromarketing, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, metoda, pona\v{s}anje, potro\v{s}a\v{c}, podsvijest, marka, oglas}, title = {Razvoj neuromarketinga i njegove primjene}, keyword = {marketing, neuromarketing, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, metoda, pona\v{s}anje, potro\v{s}a\v{c}, podsvijest, marka, oglas}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{z}i\'{c}, Natalija}, year = {2012}, pages = {42}, keywords = {marketing, neuromarketing, market research, method, behavior, consumer, subconscious, brand, advertisement}, title = {Development of neuromarketing and it's application}, keyword = {marketing, neuromarketing, market research, method, behavior, consumer, subconscious, brand, advertisement}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font