Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655229

Prednosti korelacijsko-integracijskoga sustava u pristupu književnom djelu


Krumes Šimunović, Irena; Blekić, Ivana
Prednosti korelacijsko-integracijskoga sustava u pristupu književnom djelu // Život i škola: Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, I (2013), 29; 168-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 655229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prednosti korelacijsko-integracijskoga sustava u pristupu književnom djelu
(Advantages of the correlation and integration approach to literary work)

Autori
Krumes Šimunović, Irena ; Blekić, Ivana

Izvornik
Život i škola: Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) I (2013), 29; 168-187

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
korelacijsko-integracijski sustav; nastava književnosti; recepcija književnog djela; metodika književnog odgoja
(the correlation and integration system; literature classes; reception of literary work; methodology of literary education)

Sažetak
U radu je opisana provedba eksperimenta s usporednim skupinama u mlađim razredima osnovne škole. Dokazano je da je korelacijsko-integracijski sustav učinkovitiji, učenici pokazuju veće zanimanje za književno djelo i nastavne sadržaje, aktivniji su i brže usvajaju nova znanja.Kvantitativna analiza ispita znanja i prikupljenih podataka obje skupine nakon održanog školskog sata, pokazala je da je znanje učenika nešto veće u eksperimentalnoj skupini, a zadovoljstvo učenika znatno veće u odnosu na učenike kontrolne skupine. Dokazano je da se primjenom korelacijsko-integracijskog metodičkog sustava u nastavi književnog djela nastava dinamizira, a učenici su aktivniji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Irena Krumes (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krumes Šimunović, Irena; Blekić, Ivana
Prednosti korelacijsko-integracijskoga sustava u pristupu književnom djelu // Život i škola: Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, I (2013), 29; 168-187 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Krumes Šimunović, I. & Blekić, I. (2013) Prednosti korelacijsko-integracijskoga sustava u pristupu književnom djelu. Život i škola: Časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, I (29), 168-187.
@article{article, author = {Krumes \v{S}imunovi\'{c}, Irena and Bleki\'{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {168-187}, keywords = {korelacijsko-integracijski sustav, nastava knji\v{z}evnosti, recepcija knji\v{z}evnog djela, metodika knji\v{z}evnog odgoja}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola: \v{C}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {I}, number = {29}, issn = {0044-4855}, title = {Prednosti korelacijsko-integracijskoga sustava u pristupu knji\v{z}evnom djelu}, keyword = {korelacijsko-integracijski sustav, nastava knji\v{z}evnosti, recepcija knji\v{z}evnog djela, metodika knji\v{z}evnog odgoja} }
@article{article, author = {Krumes \v{S}imunovi\'{c}, Irena and Bleki\'{c}, Ivana}, year = {2013}, pages = {168-187}, keywords = {the correlation and integration system, literature classes, reception of literary work, methodology of literary education}, journal = {\v{Z}ivot i \v{s}kola: \v{C}asopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja}, volume = {I}, number = {29}, issn = {0044-4855}, title = {Advantages of the correlation and integration approach to literary work}, keyword = {the correlation and integration system, literature classes, reception of literary work, methodology of literary education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY, New York, USA
  • EBSCO Publishing, Editoral Department, Massachusetts, USA
  • Emerald Management Reviews database, United Kingdom
  • Ulrichs Serials Analysis System, USA
  • Hrčak - Portal znanstvenih časopisa RH





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font