Pregled bibliografske jedinice broj: 655222
Upravljanje portfeljem marke na primjeru VW grupe
Upravljanje portfeljem marke na primjeru VW grupe, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 655222 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje portfeljem marke na primjeru VW grupe
(Managing brand portfolio: The case of VW group)
Autori
Agić, Amera
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2012
Stranica
42
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
pozicioniranje; strategija diferencijacije; upravljanje markom; segmentacija
(positioning; differentiation strategy; brand management; segmentation)
Sažetak
Rad se bavi problematikom upravljanja portfeljem marki u automobilskoj industriji, s posebnim osvrtom na upravljanje različitim pozicioniranjima marki automobila u VW grupi. VW grupa svojom marketinškom strategijom i pažljivim pozicioniranjem svake marke u svom portfelju održava poziciju jednog od najuspješnijih svjetskih proizvođača automobila. Cilj završnog rada je analizirati na koji način VW grupa upravlja portfeljem marki na način da uspješno odgovara na izazove tržišta, te istaknuti pristup provođenja strategije diferencijacije. U radu su korišteni podaci prikupljeni iz sekundarnih izvora. U radu je prikazano kako je zahvaljujući dobroj segmentaciji koja je ujedno i osnova za postupak pozicioniranja, VW grupa uspjela uvidjeti segmente koji nisu bili dovoljno opsluženi te je optimalno pozicionirala marke u svojem portfelju. Nadalje, opisano je kako je VW grupa uspjela među svojim markama potaknuti određenu razinu rivalstva koje svaku od njih tjera da neprestano bude bolja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija