Pregled bibliografske jedinice broj: 655194
Vodič za provedbu samovrjednovanja u osnovnim školama
Vodič za provedbu samovrjednovanja u osnovnim školama, 2009. (ostalo).
CROSBI ID: 655194 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vodič za provedbu samovrjednovanja u osnovnim školama
(Elementary School Guide for School Self-Evaluation)
Autori
Reberšak (Drvodelić), Maja ; Vranković, Biljana ; Muraja, Jasmina ; Vlahović Štetić, Vesna ; Brajković, Sanja ; Kolić-Vehovac Svjetlana ; Jovanović, Jadranka ; Župa, Sanja ; Marjanović, Vesna ; Krajčić, Iva ; Baraba, Iva ; Šojat, Anita
Izvornik
Vodič za provedbu samovrjednovanja u osnovnim školama
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2009
Ključne riječi
samovrednovanje osnovnih škola
(elementary school self-evaluation process)
Sažetak
Vodič za provedbu samovrjednovanja u osnovnim školama kao i obrazac Izvješća za samovrjednovanje služi kako bi školama bila omogućena svrhovita i jasna uporaba svih rezultata iz procesa vanjskog vrednovanja za samovrednovanje rada škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Nacionalni centar
Profili:
Biljana Vranković
(autor)
Vesna Vlahović-Štetić
(autor)
Maja Drvodelić
(autor)
Jasmina Muraja
(autor)