Pregled bibliografske jedinice broj: 655188
Priručnik za samovrednovanje srednjih škola
Priručnik za samovrednovanje srednjih škola // Priručnik za samovrednovanje srednjih škola / Muraja, Jasmina (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010. str. 33-38
CROSBI ID: 655188 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priručnik za samovrednovanje srednjih škola
(School Self-evaluation Handbook for High schools)
Autori
Muraja, Jasmina ; , Vranković, Biljana ; Staničić, Stjepan ; Pasarić, Božidar ; Surić- Fareb, Eni ; Hitrec, Suzana ; Reberšak (Drvodelić), Maja ; Franko, Đudita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Priručnik za samovrednovanje srednjih škola
Urednik/ci
Muraja, Jasmina
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2010
Raspon stranica
33-38
ISBN
978-953-7556-12-9
Ključne riječi
školski Tim za kvalitetu, samovrednovanje škola
(School team for quality assurance, School self-evaluation)
Sažetak
Školski tim za kvalitetu je skup suradnika čiji je cilj osigurati što je moguće kvalitetniju izobrazbu za svakog učenika. Kako bi svaka škola trebala imati jasno definiranu viziju i misiju, tako bi školski tim za kvalitetu trebao biti tijelo koje brine da se vizija i misija zaista i ostvare. Školski tim za kva - litetu nije formalno školsko tijelo čije je osnivanje predviđeno Zakonom o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi. Ne postoji legislativa koja propisuje osnivanje ovoga školskoga tijela, ali je njegov značaj potkrijepljen podatcima prikupljenima u projektima samovrjednovanja u sre- dnjim školama gimnazijskoga i strukovnoga programa te osnovnim školama. Vrijednost školsko- ga tima za kvalitetu ne čini njegova stroga struktura, niti praćenje unaprijed zacrtanih koraka, već sloboda samostalnog istraživanja, napredovanja i kontinuiranog unaprjeđenja škole čiji rad potiču njegovi članovi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2271168-1700 - Izrada nacionalnog standarda profesionalnih kompetencija nastavnika (Domović, Vlatka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Biljana Vranković
(autor)
Stjepan Staničić
(autor)
Maja Drvodelić
(autor)
Jasmina Muraja
(autor)