Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 655062

Reklame za autokamp na mrežnim stranicama u njemačkome i hrvatskome jeziku


Miškulin Saletović, Lucia
Reklame za autokamp na mrežnim stranicama u njemačkome i hrvatskome jeziku // Mediji i društvena odgovornost: Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 249-270 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 655062 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Reklame za autokamp na mrežnim stranicama u njemačkome i hrvatskome jeziku
(Advertisement of Camping Sites on Web Sites in the German and Croatian Language)

Autori
Miškulin Saletović, Lucia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Mediji i društvena odgovornost: Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem / Labaš, Danijel - Zagreb : Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 249-270

ISBN
978-953-6682-90-4

Skup
Znanstveni okrugli stol s međunarodnim sudjelovanjem: Mediji i društvena odgovornost

Mjesto i datum
Skradin, Hrvatska, 29.05.2009. - 31.05.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
reklame na mrežnim stranicama; interakcijsko-situacijski kontekst; sastavni elementi reklama; njemački jezik; hrvatski jezik.
(web site advertisements; interaction-situational context; advertisement elements; German language; Croatian language)

Sažetak
U središtu se ovoga rada nalazi tekstna vrsta reklama za autokamp na mrežnim stranicama u njemačkome i hrvatskome jeziku. Osnovni elementi tekstnolingvističke analize obuhvaćaju interakcijsko-situacijski kontekst, funkciju, sadržaj / temu, makrostrukturu i mikrostrukturu. U ovome smo se radu zbog prostorne ograničenosti usredotočili na interakcijsko-situacijski kontekst, kojim su reklame, poput ostalih tekstnih vrsta, određene. On obuhvaća pošiljatelja, primatelja, njihove međusobne odnose i namjere, domenu, mjesto, vrijeme i medij komunikacije te opće i specifične norme određene domenom i situacijom. U radu se analizira utjecaj interakcijsko-situacijskoga konteksta na sastavne elemente i jezično oblikovanje reklama. Uočljivo je kako je zbog tehničkih mogućnosti interneta kao medija oglašavanja i time uvjetovane promijenjene situacije recepcije došlo do pojavljivanja novih sastavnih elemenata reklama te djelomični ili potpuni gubitak pojedinih tradicionalnih sastavnih elemenata reklama. Zaključno se donose kontrastivna analiza tekstne vrste reklama za autokamp u njemačkome i hrvatskome korpusu s obzirom na interakcijsko-situacijski kontekst te smjernice za daljnju kontrastivnu analizu tekstne vrste reklama za autokamp.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lucia Miškulin Saletović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miškulin Saletović, Lucia
Reklame za autokamp na mrežnim stranicama u njemačkome i hrvatskome jeziku // Mediji i društvena odgovornost: Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 249-270 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Miškulin Saletović, L. (2010) Reklame za autokamp na mrežnim stranicama u njemačkome i hrvatskome jeziku. U: Labaš, D. (ur.)Mediji i društvena odgovornost: Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, author = {Mi\v{s}kulin Saletovi\'{c}, Lucia}, editor = {Laba\v{s}, D.}, year = {2010}, pages = {249-270}, keywords = {reklame na mre\v{z}nim stranicama, interakcijsko-situacijski kontekst, sastavni elementi reklama, njema\v{c}ki jezik, hrvatski jezik.}, isbn = {978-953-6682-90-4}, title = {Reklame za autokamp na mre\v{z}nim stranicama u njema\v{c}kome i hrvatskome jeziku}, keyword = {reklame na mre\v{z}nim stranicama, interakcijsko-situacijski kontekst, sastavni elementi reklama, njema\v{c}ki jezik, hrvatski jezik.}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Skradin, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mi\v{s}kulin Saletovi\'{c}, Lucia}, editor = {Laba\v{s}, D.}, year = {2010}, pages = {249-270}, keywords = {web site advertisements, interaction-situational context, advertisement elements, German language, Croatian language}, isbn = {978-953-6682-90-4}, title = {Advertisement of Camping Sites on Web Sites in the German and Croatian Language}, keyword = {web site advertisements, interaction-situational context, advertisement elements, German language, Croatian language}, publisher = {Hrvatski studiji Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Skradin, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font