Pregled bibliografske jedinice broj: 655062
Reklame za autokamp na mrežnim stranicama u njemačkome i hrvatskome jeziku
Reklame za autokamp na mrežnim stranicama u njemačkome i hrvatskome jeziku // Mediji i društvena odgovornost: Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem / Labaš, Danijel (ur.).
Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 249-270 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 655062 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reklame za autokamp na mrežnim stranicama u njemačkome i hrvatskome jeziku
(Advertisement of Camping Sites on Web Sites in the German and Croatian Language)
Autori
Miškulin Saletović, Lucia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Mediji i društvena odgovornost: Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem
/ Labaš, Danijel - Zagreb : Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2010, 249-270
ISBN
978-953-6682-90-4
Skup
Znanstveni okrugli stol s međunarodnim sudjelovanjem: Mediji i društvena odgovornost
Mjesto i datum
Skradin, Hrvatska, 29.05.2009. - 31.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
reklame na mrežnim stranicama; interakcijsko-situacijski kontekst; sastavni elementi reklama; njemački jezik; hrvatski jezik.
(web site advertisements; interaction-situational context; advertisement elements; German language; Croatian language)
Sažetak
U središtu se ovoga rada nalazi tekstna vrsta reklama za autokamp na mrežnim stranicama u njemačkome i hrvatskome jeziku. Osnovni elementi tekstnolingvističke analize obuhvaćaju interakcijsko-situacijski kontekst, funkciju, sadržaj / temu, makrostrukturu i mikrostrukturu. U ovome smo se radu zbog prostorne ograničenosti usredotočili na interakcijsko-situacijski kontekst, kojim su reklame, poput ostalih tekstnih vrsta, određene. On obuhvaća pošiljatelja, primatelja, njihove međusobne odnose i namjere, domenu, mjesto, vrijeme i medij komunikacije te opće i specifične norme određene domenom i situacijom. U radu se analizira utjecaj interakcijsko-situacijskoga konteksta na sastavne elemente i jezično oblikovanje reklama. Uočljivo je kako je zbog tehničkih mogućnosti interneta kao medija oglašavanja i time uvjetovane promijenjene situacije recepcije došlo do pojavljivanja novih sastavnih elemenata reklama te djelomični ili potpuni gubitak pojedinih tradicionalnih sastavnih elemenata reklama. Zaključno se donose kontrastivna analiza tekstne vrste reklama za autokamp u njemačkome i hrvatskome korpusu s obzirom na interakcijsko-situacijski kontekst te smjernice za daljnju kontrastivnu analizu tekstne vrste reklama za autokamp.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
Profili:
Lucia Miškulin Saletović
(autor)